شناسهٔ خبر: 67625955 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

یک اتفاق جالب در شهر

به نظر می رسد شرکت های ایرانی هم با توجه به اقبال مخاطبان از این ابزارهای رسانه ای استفاده می کنند

صاحب‌خبر -

چند وقتی است در برخی شهرهای ایران یک کمپین تبلیغاتی خلاقانه اجرا می شود که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. 

این نوع تبلیغات که به گوریلا مارکتینگ یا بازاریابی پارتیزانی مشهور است در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد و به نظر می رسد شرکت های ایرانی هم با توجه به اقبال مخاطبان از این ابزارهای رسانه ای استفاده می کنند

یک تبلیغ جالب در شهر