شناسهٔ خبر: 67625027 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کیومرث هاشمی در جمع المپین ها:

همه برای سربلندی ایران می جنگند/ از ورزشکاران انتظار مدال نداریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: از هر ۴۰ ورزشکار انتظار مدال نداریم اما اینکه ورزشکاران حداکثر توان خود را در میدان مسابقه به کار بگیرند، مردم را خوشحال خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی امروز پنجشنبه در مراسم دیدار با ورزشکاران المپیکی اعزامی به فرانسه که با حضور ورزشکاران و خانواده هایشان برگزار شد، گفت: از مادران عزیز ورزشکاران خواهش می‌کنیم که دعای خیر خود را بدرقه راه فرزندان خود کنند، نباید نقش پدران را در مسیر موفقیت ورزشکاران نادیده بگیریم اما نقش مادران بی‌بدیل است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در آستانه اعزام کاروان به المپیک پاریس هستیم، از هر ۴۰ ورزشکار انتظار مدال نداریم اما اینکه ورزشکاران حداکثر توان خود را در میدان مسابقه به کار بگیرند، مردم را خوشحال خواهد کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: این اعزام حاصل سال‌ها تلاش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است تاشرایط خوبی برای ورزشکاران‌مان فراهم شود. برخی ورزشکاران در تمرینات رکوردهایی دارند که اگر در میدان مسابقه تکرار شود، صاحب کسب مدال می‌شوند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ۲۰۷ کشور مختلف در المپیک با یکدیگر رقابت می کنند، بنابراین ورزشکاران نه تنها برای خودشان بلکه برای کشور می‌جنگند.

کیومرث هاشمی خطاب به ورزشکاران اعزامی به فرانسه خاطرنشان کرد: باید تمام تمرکز خود را برای کسب موفقیت به کار بگیرید و با پیروزی هایتان ،قلب میلیون‌ها ایرانی راخوشحال کنید. مربیان هم نقش خانواده را برای ورزشکاران دارند و امروز از ورزشکاران، مادران آنها و مربیان تقدیر می‌کنیم.

نظر شما