شناسهٔ خبر: 67623827 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

۴۰ سال پیش در چنین روزی؛

اولین کارت اقامت و کوپن ارزاق برای مهاجران افغان!

تیرماه ۱۳۶۳ استانداری تهران اعلام کرد که با هدف تهیه آمار و ارائه خدمات در استان تهران برای اولین بار برای افغانستانی‌های مقیم مدارک شناسایی و کوپن ارزاق عمومی در نظر گرفته شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه اطلاعات در گزارشی  ۱۹ تیر ۱۳۶۳نوشت: استانداری تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به منظور تهیه آمار و ایجاد امکانات رفاهی مانند تحویل دادن کوپن، ارزاق عمومی، ثبت نام دانش آموزان، صدور پروانه تردد برای برادران و خواهران مهاجر افغانی از تاریخ اول مرداد ماه سال جاری به مدت ۲ ماه در حوزه هایی که به وسیله فرمانداری های تهران، کرج، ورامین، ری و دماوند تعیین شده و متعاقبا" نشانی آن اعلام خواهد شد، از آنان ثبت نام به عمل خواهد آمد.

از کلیه مهاجران افغانی درخواست می شود که جهت رعایت ضوابط و مقررات جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور میزبان و استفاده از تسهیلات و نیز یاری دادن مسولان برای ارائه خدمات مورد نیاز در مهلت مقرر. به حوزه  های ثبت نام مراجعه و کارت شناسایی اخذ نمایند. بدیهی است پس از پایان این مهلت با مهاجران افغانی فاقد کارت شناسایی برابر موازین برخورد خواهد شد.‌

ضمنا هر فرد افغانی در مراجعه به حوزه های ثبت نام باید ۶ قطعه عکس ۳در ۴ و مبلغ ۲۰۰  هزار ریال وجه نقد بابت هزینه صدور کارت شناسایی به همراه داشته باشید.

InShot_20240711_103713188

منبع: دیده بان ایران

نظر شما