شناسهٔ خبر: 67623667 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

هادی خامنه‌ای چه درخواستی از مسعود پزشکیان کرد؟

اقتصادنیوز: دبیر کل مجمع نیروهای خط امام گفت: برای رسیدن به اهداف سیاسی باید مسیر فرهنگی را طی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای عصر چهارشنبه در همایش انتخاباتی فعالان ستادی، حامیان و علاقمندان و اقشار و اقوام مختلف از جمله زاگرس نشینان مسعود پزشکیان در تالار رودکی اظهار کرد: پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات در حالی اتفاق افتاد که جریان اصلاحات نیمی از منابع انسانی خود را برای حمایت و پشتیبانی از رئیس جمهور منتخب به وسط میدان آورد.

وی تاکید کرد: جریان اصلاحات در حمایت از دکتر پزشکیان بر اساس عقلانیت حرکت کرد نه تخریب و جهل.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام با بیان اینکه جامعه را با شعار و احساسات نمی‌توان حفظ کرد، ابراز کرد: الان زمان آن رسیده است که کار فرهنگی انجام دهیم تا بتوانیم اصلاحات را زنده نگه داریم.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف سیاسی باید مسیر فرهنگی را طی کرد.

خبر مرتبط
رئیس ستاد پزشکیان به این احزاب نامه نوشت+ متن نامه

اقتصادنیوز: ستاد پزشکیان به احزاب اصلاح‌طلب نامه نوشت.

حجت‌الاسلام خامنه‌ای با اشاره به اینکه جریان اصلاحات در استان اصفهان سرمایه‌های بزرگی دارد که باید از آنها استفاده شود، گفت: انتظار داریم آقای دکتر پزشکیان در کابینه خود از نیروهای متخصص و کاربرد و با تحربه و از همه مهم‌تر راه بلد و مقید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری استفاده کند.

وی با بیان اینکه فعالان جریان اصلاحات در استان اصفهان به مسئله تبیین به درستی بپردازند، ابراز کرد: جریان اصلاحات امروز باید تمام تلاش و همت خود را بدون هیچ چشم داشتی با مشارکت همه جریانات و احزاب استفاده کند، از نیروهای کارآمد و پاکدست استفاده شود تا بتوانیم به سمت اصفهانی سبز و ایرانی آباد حرکت کنیم.

 

نظر شما