شناسهٔ خبر: 67621712 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

اعطای نشان درجه یک هنری به فرهاد قائمیان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعطای نشان درجه یک هنری به فرهاد قائمیان، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون، گفت: از ایشان سپاس‌گذارم که در این سه سال وقتی فضای کار دشوار می‌شد، این هنرمند را کنار خود داشتیم.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، محمدمهدی اسماعیلی در جلسه هیات امنای صندوق اعتباری هنر که امروز - ۲۰ تیرماه برگزار شد، گفت: صندوق اعتباری هنر جزء افتخارات کاری ما است؛ چراکه ارائه خدمات متنوع باعث شده است رضایت‌مندی خیلی خوبی در میان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ایجاد شود و این زحمات بدون حمایت اعضای هیأت امنا، آقای پوراحمدی و همکارانشان در صندوق اعتباری هنر میسر نبود.

وی با بیان اینکه هنرمندانی که در جمع هیأت مدیره حضور دارند همگی از افراد مؤثر حوزه‌های فعالیتی خود هستند، افزود: از آقای فرهاد قائمیان به صورت ویژه تشکر می‌کنم چرا که در این سه سال وقتی فضای کار دشوار می‌شد این هنرمند را کنار خود داشتیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: پذیرفتن دبیری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) و نقش محوری او در برگزاری هرچه بهتر این رویداد، حضور در آثار سینمایی و تلویزیونی مختلف به عنوان بازیگری توانمند، متعهد با کیفیت و انقلابی از جمله اقداماتی است که می‌توان درباره فعالیت‌های قائمیان به آنها اشاره کرد.

وی افزود: البته شنیدم که در روزهای اخیر اذیت شدند که برای اتفاقاتی که برایشان افتاده عذرخواهی می‌کنم.
همیشه برای هنرمندان بزرگ و اصیل ایران محل اتکا و افتخار بودند و خوشحال هستیم در این جلسه اعطای گواهینامه درجه یک هنری به ایشان عملی شد.

وزیر فرهنگ در ادامه گفت: از مدیریت صندوق اعتباری هنر و مدیریت فرهنگسرای نیاوران بابت ساماندهی این مجموعه تشکر می‌کنم چرا که فرسودگی این مجموعه با کیفیت را ساماندهی کردند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسماعیلی تاکید کرد: امیدوار هستم شاهد رویدادهای بهتر و مؤثرتر در این حوزه باشیم.

وزیر فرهنگ در این جلسه نشان درجه یک هنری را به فرهاد قائمیان بازیگر سینما و تلویزیون اهدا کرد.

نظر شما