شناسهٔ خبر: 67621555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد؛

معارفه امام جمعه تبریز با برگزاری استقبال مردمی

تبریز-مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری آئین معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان با مراسم استقبال مردمی در تبریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی با اشاره به انتصاب امام جمعه جدید تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از سوی مقام معظم رهبری گفت: مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهّری اصل ساعت ۱۱ جمعه ۲۲ تیر و در آئین نماز جمعه با حضور محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان شد: بر همین اساس مراسم استقبال مردمی از نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه و با حضور آحاد مردم تبریز از میدان ساعت به سمت مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است حجت الاسلام احمد مطهری اصل متولد ۱۳۴۱ در تبریز و از روحانیون و علمای آذربایجان شرقی است که مدیریت حوزه علمیه استان از سوابق مدیریتی و حوزوی وی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام مطهری پس از شهادت آیت الله «سید محمدعلی آل هاشم» سومین شهید محراب و ششمین امام جمعه تبریز از سوی مقام معظم رهبری ابتدا به سمت امام جمعه موقت و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و سپس از تیرماه ۱۴۰۳ به نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی و هفتمین امامت جمعه تبریز منصوب شد.

نظر شما