شناسهٔ خبر: 67621051 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

سکوت نکونام تا کی ادامه دارد؟

هواداران آبی سکوت این روزها و هفته های جواد نکونام را نسبت به اوضاع و احوال باشگاه و تیم استقلال دوست ندارند

صاحب‌خبر -

استقلالی ها معتقدند که جواد نکونام همان گونه که فصل گذشته در برابر ناملایمتی های تحمیل شده علیه تیمش سکوت نمی کرد و هر طور که می توانست از حق تیمش دفاع می کرد، این فصل هم باید چنین می کرد اما انگار هیچ خبری از جواد نکونام نیست.

فصل نقل و انتقالات آغاز شده و به جز یکی دو مهره که آن هم نمی توان نام ستاره بزرگ را روی آنها گذاشت، هنوز خبری از ورودی و خروجی در باشگاه و تیم استقلال نیست. اولین تمرین آبی پوشان پایتخت هم آغاز شد و دوربین ها و خبرنگاران اجازه ورود و گزارش تمرین استقلال را نداشتند و این یعنی جواد نکونام همچنان می خواهد سکوت خود را ادامه دهد.

با شناختی که از جواد نکونام در فصل گذشته پیدا کردیم این سکوتش دیر یا زود شکسته خواهد شد، شاید قرار است آن روی دیگر جواد نکونام را هم شاهد باشیم. یک روی آرام و راضی از اوضاع، هر چند که هواداران استقلال و اهالی فوتبال که از بیرون شاهد اوضاع و احوال باشگاه استقلال هستند، اصلا دلیلی برای رضایت نمی بینند.

سکوت نکونام تا کی ادامه دارد؟

جواد نکونام یک فصل کامل با مدیریت باشگاه در حال کش و قوس بود و درگیری های لفظی و جنگ های روانی که از پس این اختلاف ها پدیدار شدند، آنقدر خسته کننده شدند که حتی عده ای عدم قهرمانی و از دست دادن جام فصل گذشته را هم از چشم همین اختلافات طولانی مدت و بی نتیجه سرمربی و مدیرعامل می دانستند. شاید ای نبار نکونام با تجربه ای که از فصل گذشته گرفته می خواهد این فصل طور دیگری رفتار کند و شاهد یک جواد نکونام دیگر باشیم، یک جواد نکونام صبور، خویشتن دار ولی او باید در هر حالتی مدافع حق و حقوق تیمش باشد چراکه نتایج را به پای او می نویسند.

نظر شما