شناسهٔ خبر: 67620823 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

توصیه به سرمربی آینده الاتحاد: با بنزما بحث نکن!

شکست مذاکرات باشگاه الاتحاد عربستان با استفانو پیولی واکنش روزنامه‌های ایتالیایی را به دنبال داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، استفانو پیولی در آستانه امضای قراردادی سه ساله با مبلغ سالانه 18 میلیون یورو برای هدایت الاتحاد بود اما مذاکرات به نتیجه نرسید، چراکه کریم بنزما مهاجم تمایلی به حضور این سرمربی در تیمش نداشت و ترجیح می‌داد هموطنش، کریستوف گالتیه، هدایت الاتحاد را بر عهده بگیرد.

روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت واکنش جالبی به این اتفاقات داشت و نوشت: مذاکرات پیولی و الاتحاد علی‌رغم توافق بر سر همه جزئیات به دلیل مخالفت بنزما با شکست مواجه شده است. کاپیتان سابق رئال مادرید از جذب پیولی استقبال نکرد و این موضوع با استعفای لوای ناظر، رئیس جدید باشگاه، به پایان رسید.

2008723

این روزنامه با کنایه به کریم بنزما ادامه داد: آیا بازیکن، سرنوشت یک مربی را کنترل می‌کند؟ اگر نام بازیکن کریم بنزما باشد و در لیگ عربستان بازی کند، این امکان وجود دارد! اکنون نزدیکترین گزینه به الاتحاد، یک فرانسوی دیگر به نام لوران بلان است که بنزما رابطه خوبی با او دارد و در بین سال‌های 2010 تا 2012 زیر نظر او برای تیم ملی فرانسه بازی کرده است.

در این گزارش همچنین اشاره شده است: مذاکرات الاتحاد با گالتیه با شکست مواجه شد و به همین دلیل توجهات به بلان معطوف گردید. الاتحاد فصل گذشته در رتبه پنجم جدول قرار گرفت و حالا وظیفه بلان بهبود رتبه این تیم خواهد بود و او مسیر آسانی در پیش نخواهد داشت.

این روزنامه در پایان با اشاره به جدایی مارسلو گایاردو از الاتحاد در پایان فصل، بار دیگر به بنزما کنایه زد و نوشت: گایاردو هم به خاطر بنزما رفت‌ بهتر است با ستاره فرانسوی بحث نکنید.

نظر شما