شناسهٔ خبر: 67620588 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

راهنمای خرید هدفون برای ورزشکاران؛ بی دغدغه ورزش کنید!

شاید فکر کنید که بهترین مرجع برای خرید هدفون ورزشی، کدام فروشگاه است؟ دیجی‌کالا بهترین قیمت را برای این محصولات در نظر گرفته است. مزایای مهم خرید از این فروشگاه شامل موارد مختلفی مانند تحویل سریع، تنوع بالا، قیمت مناسب، گارانتی و ضمانت‌های معتبر و امکان مقایسه محصول می‌شوند.

صاحب‌خبر -

اگر می‌خواهید زمان ورزش نیز به موسیقی مورد علاقه خود در کیفیت عالی گوش کنید، باید سراغ هدفون ورزشی بروید. محصولات ورزشی این دسته‌بندی مدل‌هایی هستند که ویژگی‌هایی خاص دارند و استفاده از این دستگاه را هنگام ورزش راحت‌تر می‌کنند.

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای این مدل‌ها وجود دارد، باید به بلندی صدای آن‌ها، وزن سبک و طراحی نرم و راحت، استفاده به راحت‌ترین شکل ممکن، باتری با ظرفیت بالا، مقاومت در برابر تعریق و رطوبت، جنس راحت گوشی‌ها و قابلیت برقراری تماس اشاره کرد. برای اینکه بتوانید بهترین مدل‌های موجود در بازار را برای این محصول پیدا کنید، پیشنهاد می‌شود که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هدفون ورزشی چه قابلیت‌هایی دارد؟

قبل‌از اینکه نسبت به خرید این محصول اقدام کنید، بهتر است بدانید که در مدل‌های ورزشی آن چه قابلیت‌هایی وجود دارد. می‌توانید با بررسی این ویژگی‌ها راحت‌تر میان محصولات مختلف یکی را انتخاب کرده و سپس آن را بخرید. ویژگی‌هایی که در هندزفری‌های ورزشی وجود دارند عبارت‌اند از:

  • قابلیت پخش موسیقی در مدت‌زمان طولانی
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • استفاده از متریال‌های ضد تعریق برای سر و گوشی‌ها
  • وزن سبک در طراحی
  • استفاده از کلیدهای نرم و راحت برای بهره‌وری سریع
  • کاملا بلوتوثی و بلندی بالا در صدا

بهترین برندهای هدفون ورزشی

حال که دانستیم چه ویژگی‌هایی در مدل‌های ورزشی این محصول وجود دارند، باید سراغ برندهای برتر آن‌ها برویم. برندهای بسیار زیادی در دنیا هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند. با شناسایی آن‌ها و انتخاب برترین مدل، قادر هستید از کیفیت عالی این محصولات بهره ببرید.

برندهایی که می‌توانید با خیال راحت محصولات ورزشی آن‌ها را بخرید شامل بوز، بیتس، جی بی ال، اپل، سونی و سنهایزر می‌شوند. درحال‌حاضر بین این برندها محصولات سونی علاوه‌بر داشتن قیمت مناسب، قادر هستند کیفیت صوت بالا و طراحی بهینه‌ای را به شما ارائه دهند.

برترین مدل‌های هدفون ورزشی

راهنمای خرید هدفون برای ورزشکاران؛ بی دغدغه ورزش کنید!

شرکت‌ها و برندهای مختلف، مدل‌های بسیار زیادی از این محصول را تولید کرده‌اند. شما باید با شناسایی بهترین برندها و مدل‌های آن‌ها، یک محصول را انتخاب کرده و برای خرید به فروشگاه‌های معتبر مانند دیجی‌کالا بروید. با خرید مدل‌های برتر از این بستر دیجیتالی، مطمئن هستید محصول مد نظر به‌درستی کارکرده و نیازهای شما را برطرف می‌کند. مدل‌های برتر این دسته‌بندی بدین صورت هستند.

هدفون Bose ۷۰۰

برای اینکه بتوانید بهترین کیفیت موسیقی را هنگام ورزش‌کردن گوش دهید، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ هدفون‌های برند بوز بروید. این برند از شرکت‌های معروف و حرفه‌ای تولیدکننده سیستم‌های صوتی در دنیا است.

مدل بوز ۷۰۰ ماندگاری بالایی برای باتری دارد و درصورتی‌که به‌طور همزمان ANC آن نیز روشن باشد، تا ۲۰ ساعت پخش موسیقی ارائه می‌کند. محدوده پوشش بلوتوث این دستگاه ۹ متر بوده و از گواهی ضدآب IPX۴ پشتیبانی می‌کند. قابلیت حذف نویز قابل تنظیم، طراحی شیک و حرفه‌ای و صدای دقیق از مزایای این مدل به‌شمار می‌روند.

هدفون Sony WH-۱۰۰۰XM۵

محصول دیگری که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان برترین هدفون ورزشی به شما معرفی کنیم، مدل XM۵ از برند سونی نام دارد. سونی شرکتی است که انواع محصولات صوتی و تصویری را با بهترین کیفیت و قیمت تولید می‌کند.

این محصول از این شرکت تا ۳۰ ساعت پخش موسیقی به‌همراه روشن بودن ANC ارائه می‌کند. اگر ANC را غیرفعال کنید، این شارژدهی به ۴۰ ساعت نیز می‌رسد. محدوده عملکرد آن بیش از ۱۰ متر بوده و صدایی واضح، جذاب و قدرتمند ارائه می‌کند.

هدفون Bose QuietComfort ۴۵

همان‌طور که در بخش‌های قبلی گفتیم، برند بوز محصولات خوبی در این زمینه تولید می‌کند. مدل QuietComfort ۴۵ از این برند همانند نمونه قبلی کیفیتی عالی دارد. طراحی آن ساده و سبک بوده و تا ۲۴ ساعت پخش موسیقی به‌همراه ANC فعال دارد.

از قابلیت ضدآب آن اطلاعاتی در دسترس نیست، اما محدوده عملکرد ۹ متری، استفاده از سیستم حذف نویز قوی، صدای بهبود یافته و قوی و شارژدهی خوب مزیت‌های این مدل هستند. البته باید گفت که ANC آن همیشه روشن بوده و این موضوع یک باگ نرم‌افزاری به‌حساب می‌آید.

هندزفری Beats Fit Pro

علاوه‌بر مدل‌های روگوشی و دور گوشی، بهتر است سراغ محصولات تو گوشی یا همان هندزفری‌ها نیز برویم. برند بیتس مدل فیت پرو را با کیفیت فوق‌العاده‌ای از بدنه طراحی کرده که در گوش شما محکم قرار بگیرد. درصورتی‌که ANC آن فعال باشد تا ۷ ساعت گوشی‌هایش به شما شارژ می‌دهند.

محدوده پوششی که برای این محصول در نظر گرفته‌اند، ۱۲ متر بوده و از قابلیت ضدآب عالی بهره می‌برد. کیفیت صدای این محصول معادل ساند استیج داینامیک بوده و صوت را با شفاف‌ترین حالت ممکن پخش می‌کند. البته نسبت به ایرپاد پرو اپل، امتیاز کمتری در تست Eartip Fit دریافت کرده است.

هندزفری Sennheiser Sport True Wireless

آخرین محصولی که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان هندزفری ورزشی به شما معرفی کنیم، از برند سنهایزر است. این شرکت مدل اسپرت‌تر و وایرلس را با قابلیت‌های فراوان و کیفیت عالی بدنه به شما ارائه کرده تا به‌راحتی از آن استفاده کنید.

پخش موسیقی در این دستگاه معادل ۹ ساعت است که با کیس شارژ آن به ۲۷ ساعت نیز می‌رسد. محدوده پوشش بلوتوث آن تا ۱۲ متر و بیشتر بوده و از ضدآب سطح IP۵۴ بهره می‌برد. صدای تولیدشده توسط این مدل عالی بوده و تنها عیب آن عدم استفاده از سیستم حذف نویز فعال است.

خرید باکیفیت‌ترین هدفون ورزشی از دیجی‌کالا

راهنمای خرید هدفون برای ورزشکاران؛ بی دغدغه ورزش کنید!

شاید فکر کنید که بهترین مرجع برای خرید هدفون ورزشی، کدام فروشگاه است؟ دیجی‌کالا بهترین قیمت را برای این محصولات در نظر گرفته است. مزایای مهم خرید از این فروشگاه شامل موارد مختلفی مانند تحویل سریع، تنوع بالا، قیمت مناسب، گارانتی و ضمانت‌های معتبر و امکان مقایسه محصول می‌شوند.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید محصولی فوق‌العاده باکیفیت برای گوش ‌دادن موسیقی در هنگام ورزش تهیه کنید، باید هدفون ورزشی را از برندهای برتر دنیا بخرید. این محصولات به‌دلیل داشتن وزن پایین و کیفیت صدای عالی، هنگام ورزش ‌کردن انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند.

البته باید در نظر داشته که تمام این مدل‌ها ضدآب بوده و جنس بدنه آن‌ها از عرق‌کردن گوش جلوگیری می‌کند. برندهایی مانند بوز، سنهایزر، سونی و بیتس مدل‌های خاصی را برای این دسته تولید کرده‌اند. می‌توانید مدل‌های ذکر شده در این مطلب را در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب، سفارش دهید.

برچسب‌ها:

نظر شما