شناسهٔ خبر: 67620332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ساری میزبان اولین دوره مسابقات بین المللی جام خزر

صاحب‌خبر -
ساری میزبان اولین دوره مسابقات بین المللی جام خزر
خبرگزاری آریا - در دیدار رییس فدراسیون بدمینتون با مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران شهرستان ساری به عنوان میزبان اولین دوره مسابقات بین المللی جام خزر 2024 انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری آریا فدراسیون بدمینتون، امروز 20 تیرماه مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور در محل فدراسیون بدمینتون با محمدرضا پوریا دیدار کرد.
این دیدار که در خصوص انعقاد تفاهم نامه بابت میزبانی استان مازندران در شهرستان ساری از اولین دوره مسابقات بین المللی جام خزر 2024 برگزار گردید به نتایج نهایی در خصوص چگونگی اجرای برنامه ها و کیفیت و کمیت میزبانی از این رویداد بین المللی ختم شد.
در ابتدا دکتر پوریا ضمن خوش آمدگویی به آقای رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و هیئت همراه، این مسابقات را به دو دلیل با اهمیت خواند. ابتدا از آن جهت که اولین دوره ی آن است و سال ها در خاطر جامعه بدمینتون ایران و ورزشکاران خارجی باقی خواهد ماند، از سوی دیگر فدراسیون بدمینتون امروز دیگر در جایگاه ویژه ی بین المللی ایستاده است و با رایزنی های اینجانب به عنوان نائب رئیس بدمینتون آسیا و خانم مددی رئیس کمیته بانوان آسیا توانستیم مجوز این میزبانی را برای استان مازندران و شهرستان ساری اخذ کنیم.
ایشان خاطر نشان کرد خزر سومین جام بین المللی ما در سال است و بسیار کار بدمینتون ایران را سخت کرده است پس باید در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و همچنین به صورت ویژه تر استانداری مازندران کارهارا طبق برنامه ریزی پیش ببریم. دکتر پوریا تاکیید کرد ما داریم به سرعت به زمان مسابقات نزدیک می شویم و توقع است هیئت بدمینتون استان مقدمات میزبانی را سریع تر فراهم کند.
و همانطور که در ده سال گذشته مازندران یکی از هیئت های پیشرو در بدمینتون کشور به شمار میرود انتظارها را از این استان که در کسب میزبانی های بین المللی داوطلب بوده بالا برده است.
در ادامه آقای علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن تشکر از برپایی این جلسه قول مساعد داد که بتوان با همراهی و همدلی تمام ارکان و ارگان های لشگری و کشوری استان مازندران، یک میزبانی بیاد ماندنی در اذهان اهالی بدمینتون ثبت کنیم.
در پایان امیرفخریان رئیس هیئت بدمینتون استان مازندران و رئیس کمیته امور استانهای فدراسیون بدمینتون ضمن تشکر از دکتر پوریا بابت رایزنی های مستمر جهت گرفتن میزبانی این جام بین المللی در استان مازندران، ابراز امیدواری کرد با حمایت های مدیرکل محترم و همچنین راهنمایی های استاندار دلسوز مازندران بتوان میزبان در خور شایسته ای برای جمهوری اسلامی ایران باشیم.
در این جلسه که خانم مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون وآقای نصرتی دبیرکل فدراسیون بدمینتون و همچنین امیرفخریان رئیس هیئت بدمینتون استان مازندران و هیئت همراهی از ورزش مازندران حضور داشتند تفاهم نامه ی برپایی و برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی جام خزر که مقرر است در ابتدای آغاز فصل پاییز در ساری برگزار شود به امضای ریاست فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران رسید.

نظر شما