شناسهٔ خبر: 67619742 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

حزب‌الله با پهپاد انتحاری این مقر مهم را به آتش کشید

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یک مقر فرماندهی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در جولان اشغالی را با یک اسکادران پهپادهای انتحاری هدف قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حزب الله لبنان مقر فرماندهی لشکر جولان رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

پایگاه خبری المیادین چهارشنبه شب گزارش داد که حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در عملیاتی دیگر مقر هنگ توپخانه لشکر جولان ۲۱۰ در ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه یردن با یک اسکادران پهپادهای انتحاری در هم کوبیدند.

طبق بیانیه حزب‌الله این حمله به صورت دقیق و مستقیم انجام شد.

‌طبق اعلام حزب‌الله، محل مورد نظر مستقیماً و به صورت دقیق مورد اصابت قرار گرفت و این حمله منجر به آتش‌سوزی و کشته و زخمی نظامیان رژیم صهیونیستی شد.

خبر مرتبط
سید حسن نصرالله: حمایت حزب الله از فلسطین ادامه دارد

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه سه‌شنبه شب در سخنرانی خود به مناسبت ماه محرم گفت: مقاومت به پشتیبانی و حمایت از غزه تا تحقق اهداف آن ادامه خواهد داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه

رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش تل آویو در این منطقه به دام افتاده است.

 

نظر شما