شناسهٔ خبر: 67619664 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امانوئل پتی:

امباپه تو یک کاپیتان نالایق بودی!

یک روز پس از حذف فرانسه در نیمه نهایی یورو 2024، امانوئل پتی، کیلیان امباپه را یک کاپیتان نالایق نامید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، "شما یا خوب هستید یا خوب نیستید. من خوب نبودم و به خانه می‌رویم، این ساده است." کیلیان امباپه، چند لحظه پس از شکست فرانسه در نیمه نهایی یورو 2024 مقابل اسپانیا نظر خودش درباره عملکرد آبی‌ها را اینطور بیان کرد. با این حال، توضیح او برای راضی کردن امانوئل پتی کافی نبود.

2052685

پتی که سابقه قهرمانی جام جهانی 1998 را با فرانسه دارد در گفتگو با رادیو مونت کارلو در واکنش به عملکرد امباپه گفت: "کاپیتان نالایق. به نظرم او کاپیتان خوبی نیست. آیا نقش کاپیتان این است که به کاستی‌های هم تیمی‌هایش اشاره کند؟ او کاپیتان خوبی نبوده است. و بعد ببخشید، اما این همه هیاهو در مورد ماسک زدن یا نزدن او بعد از شکستگی بینی‌اش، چه بود؟ ما اهمیتی نمی‌دهیم! تو اولین کسی نیستی که با بینی شکسته بازی می‌کنی، آخرین نفر هم نخواهی بود. به هر حال این تقصیر خودش نیست اما جایی که من مشکل دارم این است که او برای به دست آوردن این بازوبند خیلی مدعی بود اما برای من او در داخل و خارج زمین یک رهبر نبود. من هیچ وقت ندیدم که او با هم تیمی‌هایش با صدای بلند صحبت‌ کند."

به گفته پتی امباپه درباره عدم آمادگی بدنی‌اش مقصر است. هافبک سابق فرانسه ادامه داد: "وقتی در شش ماه گذشته خیلی کم برای پاری سن ژرمن بازی می‌کنی، زمان زیادی برای آماده‌سازی بدنی داری. اما من اظهارات او قبل از یورو را به یاد می‌آورم که در آن گفت: "من به قدرت ذهنی خود بیشتر اهمیت می‌دهم تا قدرت بدنی". اما از نظر روحی کمبود داشتی، از نظر جسمی کمبود داشتی و در نقش کاپیتانی هم کمبود داشتی. برای من او یک کاپیتان نالایق بود."

نظر شما