شناسهٔ خبر: 67618557 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

جدایی دو بازیکن پرسپولیس رسمی شد/ سومین شکار تراکتور قطعی می‌شود؟ جدایی دو بازیکن پرسپولیس رسمی شد/ سومین شکار تراکتور قطعی می‌شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام رسمی باشگاه تراکتور، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر با امضا قراردادی به جمع سرخپوشان تبریزی پیوستند تا پرسپولیس دو بازیکن اصلی و تأثیرگذار فصل گذشته اش را از دست بدهد. این دو در شرایطی پیوستن به تیم تراکتور را قطعی و رسمی کردند که از چند روز گذشته اخباری مبنی بر

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام رسمی باشگاه تراکتور، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر با امضا قراردادی به جمع سرخپوشان تبریزی پیوستند تا پرسپولیس دو بازیکن اصلی و تأثیرگذار فصل گذشته اش را از دست بدهد.

این دو در شرایطی پیوستن به تیم تراکتور را قطعی و رسمی کردند که از چند روز گذشته اخباری مبنی بر پیوستن سه بازیکن پرسپولیس به تیم تبریزی مطرح شده بود.

حالا با نهایی شدن حضور اسماعیلی فر و ترابی باید دید علیرضا بیرانوند هم که سومین ضلع مثلث جدایی طلب سرخپوشان تهرانی بودند قراردادش را با تیم تبریزی قطعی خواهد کرد یا نه.

این در حالی است که شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند و تشکیل پرونده در فدراسیون فوتبال ممکن است اتفاقات دیگری را برای دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و فصل گذشته پرسپولیس رقم بزند.

منبع: mehrnews-6163522

نظر شما