شناسهٔ خبر: 67618553 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چند روز پس از فسخ غیرمنتظره؛

اختصاصی: ستاره تیم ملی به سپاهان پیوست

مدافع ملی پوش فوتبال ایران رسما به عضویت باشگاه سپاهان در آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" محمدامین حزباوی ستاره فصل گذشته السد قطر با امضای قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست تا از این پس برای طلایی پوشان اصفهان به میدان برود.
حزباوی که در 82 درصد مسابقات فصل گذشته السد به میدان رفته و فصل درخشانی را سپری کرده بود، به دلیل فشارهای خارج از باشگاه که به موضوع تابعیت ارتباط داشت، قرارداد مالی سنگینش با السد را بخشید و بدون دریافت هیچ غرامتی از این تیم ثروتمند قطری جدا شد.

2052608

این ستاره ایرانی که به انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا جزو سه نامزد کسب بهترین بازیکن زیر بیست سال آسیا در سال 2022 میلادی بود، تا یکشنبه شب هفته جاری در تمرینات السد حضور داشت، اما به دلیل مسائلی که خارج از باشگاه ایجاد شد، نهایتا تصمیم گرفت از همراهی کاروان السد در سفر به اردوی اسپانیا خودداری کند و قراردادش را به صورت توافقی فسخ کند.

2052610

باشگاه سپاهان که از دو هفته پیش با حضور نمایندگانش در قطر پیگیر جذب حزباوی بود، سرانجام توانست این ستاره جوان اهوازی را جذب کند و استحکام خط دفاعی‌اش را افزایش دهد
نکته مهم اینست که این انتقال بزرگ در فضای کاملا حرفه‌ای و بدون حاشیه و بازارگرمی رایج در فوتبال ایران انجام شد و مدیران باشگاه سپاهان توانستند یک نقل و انتقال جذاب را به سرانجام برسانند.

2052611

سپاهان در شرایطی توانسته با حزباوی برای سه سال آینده به توافق برسد که ساعتی پیش خبر جذب ستاره فصل گذشته مس رفسنجان و پیوستن او نیز به اردوی طلایی پوشان رسمی شد و طی روزهای آینده نیز فعالیت باشگاه اصفهانی برای تقویت تیم در دسترس مورایس ادامه دارد.

2052635

باشگاه سپاهان ساعتی پس از انتشار خبر پیوستن حزباوی به اردوی طلایی پوشان از جذب این بازیکن به صورت رسمی پرده برداشت.

نظر شما