شناسهٔ خبر: 67618384 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

اسرائیل دست به دامن جنگ روانی در غزه شد/ توزیع اعلامیه ترک غزه

اقتصادنیوز: وزارت امور داخلی فلسطین در نوار غزه تأکید کرد اقدام رژیم اسرائیل در پخش اعلامیه از طریق هواپیماهای نظامی و درخواست از اهالی غزه برای ترک خانه‌هایشان، در چارچوب جنگ روانی انجام می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزارت امور داخلی فلسطین امروز چهارشنبه درباره پاسخ دادن به اقدامات رژیم اشغالگر در زمینه جنگ روانی و ادعاهای این رژیم مبنی بر ایجاد «گذرگاه های امن» هشدار داد و تأکید کرد که مسیرهای تعیین شده توسط رژیم صهیونیستی، «گذرگاه های مرگ» هستند.

در حالی که شهر غزه زیر حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قرار دارد، ارتش این رژیم، ساعاتی پیش هزاران اعلامیه بر فراز شهر غزه پخش کرد.

در این اعلامیه ها که به زبان عربی است از «همه ساکنان در شهر غزه» خواسته شده است به طرف مسیرهایی که ادعا شده است «امن» است حرکت کنند. اشغالگران همچنین با فلش هایی گذرگاه ها و مسیرهای خروج از شهر به طرف جنوب را مشخص کرده اند.

ارتش اشغالگر هشدار داده است شهر غزه، همچنان منطقه جنگی خطرناک باقی خواهد ماند و افیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلامیه اشغالگران را که بر فراز شهر غزه پخش شده است در صفحه رسمی اش در پایگاه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرد.

خبر مرتبط
اسرائیلی‌ها توافق تبادل اسرا را در خیابان‌ها فریاد زدند

اقتصادنیوز: شهرک‌نشینان صهیونیست عصر امروز (چهارشنبه) از تل‌آویو به سمت قدس اشغالی حرکت کرده و خواستار امضای فوری توافق مبادله و سرا با مقاومت در غزه شدند.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی، در ۲۷ ژوئن گذشته (هفتم تیر ماه جاری) حمله جدیدی را به شهر غزه آغاز کرد و از مردم محله شجاعیه در شرق این شهر خواست خانه هایشان را ترک کنند. اما این فراخوان کم کم گسترش یافت. ابتدای هفته جاری، این رژیم از محلاتی در مرکز شهر غزه از جمله محله الرمال خواست به خارج از منطقه محل زندگی شان منتقل شوند. این امر باعث شد صدها هزار تن مجبور به فرار از این مناطق شوند.

 پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی طی این مدت به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

خبر مرتبط
واکنش این مقام اسرائیلی به سخنان سید حسن نصرالله: جنگ باید تمام شود!

اقتصادنیوز: «گیورا آیلند» رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله واکنش نشان داد.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

 

نظر شما