شناسهٔ خبر: 67617994 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

محبی عضو جدید اردوی طلایی‌پوشان؛

رسمی: رونمایی از اولین خرید سپاهان (عکس)

محمدمهدی محبی با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال سپاهان پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش ‌سه"، محمدمهدی محبی که سال موفقی در اردوی نارنجی‌پوشان رفسنجانی داشت و نمایش تاثیرگذاری در ترکیب این تیم برای رسیدن تا فینال جام حذفی ارائه داد و در لیگ برتر هم آمار خوبی به‌عنوان وینگر بر جای گذاشت، به عنوان اولین خرید طلایی‌پوشان اصفهانی برای حضور پرقدرت در فصل پیش رو معرفی شد.
محبی در فصل اخیر لیگ برتر 3 گل به ثمر رساند و 5 مرتبه پاس گل داد تا ژوزه مورایس را که معمولا توجه ویژه‌ای به استعدادهای جوان دارد و پیش‌تر نیز این موضوع را نشان داده، یک بازیکن جوان دیگر از فوتبال ایران را در 24 سالگی به خدمت بگیرد. البته عملکرد محبی به لیگ برتر محدود نشد و این بازیکن در تبریز یک گل ارزشمند برای صعود شاگردان محرم نویدکیا به فینال مقابل تراکتور زد که به نظر می‌رسد توجه سرمربی پرتغالی سپاهان را بیشتر به او جلب کرده است.

این بازیکن نخستین بازی خود در لیگ برتر را سه فصل پیش با مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان تجربه کرد و سپس در پیکان و مس رفسنجان به میدان رفت که طی دو سال اخیر توانست با درخشش در ترکیب نارنجی‌پوشان خودش را به سپاهان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال ایران برساند.

2052579

حالا ماجراجویی جدید محبی آغاز شده و باید دید در ترکیب تیم سپاهان که انتظارات زیادی از بازیکنان می‌طلبد و باید بدرخشد چه عملکردی از خود نشان می‌دهد. او که بازیکنی چند پسته به شمار می‌رود می‌تواند برای طلایی‌پوشان در 4 پست وینگر راست و چپ، هافبک تهاجمی و دفاع راست بازی کند و این همان چیزی است که مورد توجه مورایس هم قرار دارد؛ یعنی داشتن بازیکن چند پسته.
سپاهان که پیش‌تر تحرکاتی داشته و جذب این بازیکن و جواد آقایی‌پور را نهایی کرده بود، حالا با انتشار خبر عقد قرارداد با محبی اولین اقدام رسمی خود را یک روز پس از بازگشت مورایس به اصفهان انجام داده و به زودی از خرید دوم این باشگاه برای فصل پیش رو نیز رونمایی خواهد شد.
سپاهان روز 16 مردادماه باید در چارچوب دیدار اول مرحله پلی‌آف به مصاف الشباب الاهلی در ورزشگاه نقش جهان برود و باید دید تا آن زمان محبی می‌تواند در جمع ستاره‌های خط هجومی تیم جایی برای خود دست و پا کند یا خیر.

نظر شما