شناسهٔ خبر: 67617860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دوباره يکي شويم / پروانه سلحشوري

صاحب‌خبر -
دوباره يکي شويم / پروانه سلحشوري
خبرگزاری آریا - ایران نیاز به این فرصت داشت، اگرچه همه می‌دانیم که راه پزشکیان سخت است. از ما خواسته است تنهایش نگذاریم. اما ما نگرانیم با مجاهدهای شنبه و جمعه، او ملت را رها کند. دور نیست تا گام اول ایشان را در تعیین کابینه ببینیم.

پروانه سلحشوری، نماینده پیشین مجلس به مناسب پیروزی مسعود پزشکیان یادداشتی منتشر کرد.
در بخشی از این یادداشت آمده است: «در انتخابات اخیر نقش کنشگران مرزی بسیار پررنگ بود. کسانی که متعلق به جامعه ناراضی کشور بودند، در این میان کشته‌های بسیاری دادند ولی باز به امید ایفای این نقش رای دادند. مولوی عبدالحمید و مردم سیستان و بلوچستان باز به کنشگری در همین ساختار بسته ایمان آوردند. افراد تاثیرگذاری مانند بسیاری از دانشمندان حوزه‌های اقتصادی، علوم سیاسی و علوم اجتماعی به‌رغم شناخت ساختار باز هم توصیه به رای دادن کردند. شخصیت‌های مردمی و کنشگران مدنی و سیاسی مانند رحیم قمیشی، کیوان صمیمی، به‌رغم رای ندادن در دور اول در لحظات آخر برای نجات ایران پای کار آمدند.»
در پایان یادداشت آمده است: «حال که این مرحله نیز پشت سر گذاشته شد دیگر ماجرای رای دادن یا ندادن تمام شده است. دوباره همه یکی شوند. ایران نیاز به این فرصت داشت، اگرچه همه می‌دانیم که راه پزشکیان سخت است. از ما خواسته است تنهایش نگذاریم. اما ما نگرانیم با مجاهدهای شنبه و جمعه، او ملت را رها کند. دور نیست تا گام اول ایشان را در تعیین کابینه ببینیم.»

نظر شما