شناسهٔ خبر: 67617851 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اکران افتتاحيه «شور عاشقي» در جوار مزار شهيد ابراهيم هادي

صاحب‌خبر -
اکران افتتاحيه «شور عاشقي» در جوار مزار شهيد ابراهيم هادي
خبرگزاری آریا - مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «شور عاشقی» فردا پنجشنبه در جوار مزار شهیدان ابراهیم هادی و سیداحمد پلارک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آریا بنیاد سینمایی فارابی، با رسیدن ایام محرم حسینی، مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «شور عاشقی» در جوار مزار شهیدان ابراهیم هادی و سیداحمد پلارک در قطعه 26 گلزار شهدا برگزار می‌شود .
این مراسم با همکاری موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز و سازمان بهشت زهرا (س) با حضور عوامل فیلم سینمایی «شور عاشقی» در روز پنجشنبه 21 تیرماه برگزار می‌شود .
در خلاصه داستان شور عاشقی آمده‌ است: سلما باید صدای کاروان اسرای کربلا شود تا جای راست و دروغ در تاریخ عوض نشود. او باید پیش از شمر و مامورانش وارد منازل پیش روی کاروان شود و با گفتن حقیقت اجازه فریب مردم را به ماموران ندهد. این در حالیست که تصمیم او برای همراهی این کاروان از کوفه تا شام، انتقام خون پدرش از قاتلین اوست .
شهره موسوی، پیام احمدی‌نیا، مهدی زمین‌پرداز، سیامک صفری، نادر فلاح و علیرضا استادی از جمله بازیگران این فیلم هستند. «شور عاشقی» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی داریوش یاری، محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد شهید و امور ایثارگران است. این فیلم در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم بین‌الادیانی را از آن خود کند .

نظر شما