شناسهٔ خبر: 67617745 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

جزئیات بیشتری از سریال لایو اکشن Scooby-Doo مشخص شد

صاحب‌خبر -

گزارش‌های بیشتری از روند توسعه سریال لایو اکشن Scooby-Doo منتشر شده است.

مطمئنا بیننده‌ها و طرفداران همیشه مشتاق تماشای آثاری از دنیای اسکوبی دو هستند و وقتی که سرویس آنلاین نتفلیکس اعلام کرد که سریالی لایو اکشن بر اساس این فرنچایز کلاسیک می‌سازد، همه طرفداران بسیار خوشحال شدند و مشتاقانه منتظر بازگشت این گروه هستند.

کمپانی Berlanti Productions و کمپانی برادران وارنر به همراه سرویس آنلاین نتفلیکس مسئولیت توسعه و ساخت این سریال لایو اکشن را برعهده دارند. کمپانی Berlanti Productions سابقه ساخت سریال The Flash و سریال Riverdale را دارد و همین نیز سبب شده تا طرفداران نسبت به این سریال امیدوار باشند.

انیمیشن scooby doo & batman the brave and the bold

در حال حاضر هنوز جزئیات چندانی از سریال «اسکوبی دو» و خط داستانی آن در دست نیست اما گرت برلانتی جزئیات و آپدیتی از این پروژه ارائه کرده است. گرت برلانتی در مصاحبه خودش به صحبت درباره ارتباط شخصی‌اش با این مجموعه پرداخته و گفته:

یکی از اولین شغل‌های من در این صنعت، شغلی موقت در کمپانی Hanna-Barbera بود. من در کنار جو باربرا و بیل هانا بودم، آن هم در حالی که آن‌ها در حال انیمیشن سازی بودند. من صبح می‌رفتم و برخی از این انیمیشن‌ها را با رئیسم می‌گرفتم. ابتدا به دفتر بیل هانا می‌رفتم، دفتری که تقریبا خالی بود. در ادامه نیز دیدن جو باربرا بهترین بخش روز من بود. او واقعا فردی دلنشین و نیروبخش بود و با من درباره داستان‌های شگفت‌انگیزی صحبت می‌کرد.

او داستان‌هایی از نحوه شکل‌گیری اسکوبی دو را روایت می‌کرد، اینکه چطور در اواخر دهه شصت میلادی آن‌ها به دنبال آن بودند تا به کودکان قدرت بدهند. جو داستان‌سرایی استثنایی بود و من آن‌ها را خیلی دوست داشتم. هر آی‌پی که می‌خواهد باشد، چه اسکوبی دو و چه اثری از دی‌سی، به نمایش گذاشتن این داستان‌ها و کاراکترها برای نسل جدید واقعا مایه افتخار است. ما برای یک سال و نیم ایده‌های داستانی برای اسکوبی دو را بررسی کردیم و در نهایت گزینه مد نظر خودمان را پیدا کردیم. ما در حال کار روی این ایده و توسعه قسمت اول هستیم.

منبع: collider

جان قمارباز

نظر شما