شناسهٔ خبر: 67617352 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پدری: شکست دادن فرانسه دیوانه کننده بود

پدری، هافبک اسپانیا، امیدوار است تیمش در فینال یورو 2024 جام قهرمانی را در برلین بالای سر ببرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسپانیا شب گذشته جواز صعود به فینال یورو 2024 را کسب کرد. لاروخا در این بازی ابتدا با گل راندال کولو موآنی عقب افتاد اما خیلی زود توسط لامین یامال و دنی اولمو به گل رسید تا این بازی حساس را با برد پشت سر بگذارد.

اسپانیا در این دیدار تمام بازیکنانش را در اختیار نداشت، پدری به دلیل مصدومیت و دنی کارواخال به دلیل محرومیت بازیکنانی بودند که از روی سکوها تماشاگر این بازی شدند.

2051588

پدری پس از پیروزی شب گذشته مقابل همبازیان کیلیان امباپه پیام جالبی برای هواداران ارسال کرد و امیدوار است که تیمش جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

بازیکنان اسپانیا پس از برد مهم در بازی شب گذشته در ورزشگاه آلیانز آرنا با طرفداران خود جشن گرفتند و منتظر برنده بازی امشب هلند و انگلیس هستند تا تکلیف دیگر تیم فینالیست مشخص شود.

پدری در اینستاگرام نوشت: "این پیروزی دیوانه کننده بود. همچنان سخت‌ترین و زیباترین بازی بود. حالا بیشتر از همیشه بیایید با هم به رویاپردازی ادامه دهیم! برلین، ما برگشتیم!"

2052559

پدری به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نمی‌تواند در بازی فینال حضور داشته باشد و نقاهت او حداقل برای سه هفته دیگر طول می‌کشد.

نظر شما