شناسهٔ خبر: 67617140 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

توصیه‌ای صریح به دوستان انقلابی

باید این واقعیت را بپذیرید؛ مسعود پزشکیان منتخب مردم است

بولتن نیوز

اگر شکست در انتخابات موجب ناراحتی دوستان ما شده، بهتر است که به جای اظهارنظر‌های شاذ، علت‌یابی کنند و برای انتخابات آینده یک مسیر درست برای تعامل با مردم و جلب آرای ایشان بیابند.

صاحب‌خبر -

گروه سیاسی ـ سید محسن عبدالهی: پنج روز از پایان رقابت‌های انتخاباتی و برگزیده شدن رییس جمهوری منتخب توسط مردم گذشته است و همچنان عده‌ای تصور می‌کنند در ایام تبلیغات انتخاباتی به سر می‌برند. گاهی اظهارنظر‌ها و واکنش‌هایی در سطح فضای مجازی و به اسم صفحات انقلابی مشاهده می‌کنیم که ابتذال‌شان غیرقابل تصور است. گویی اگر که کاندیدای جریان انقلاب شکست خورده، باید تا می‌توان رییس جمهوری منتخب را مورد تمسخر و استهزاء قرار داد تا دلمان خنک شود. در کنار این کار، مردمی را هم که به او رأی داده‌اند، باید شماتت کرد که چرا انتخاب شما مسعود پزشکیان بوده است.

باید این واقعیت را بپذیرید؛ مسعود پزشکیان منتخب مردم است

به گزارش بولتن‌نیوز، در واقع همه ضعف‌های گفتمانی یک جریان و نامزد آن برای جلب نظر مردم و سایر علل شکست را این حضرات به کناری نهاده‌اند و امروز تنها مقصر را مردمی می‌دانند که انتخابی متفاوت از ایشان داشته‌اند. همین‌ها زمان صحبت که فرا می‌رسد، چنان از مردم‌سالاری دینی سخن می‌گویند که گویی تنها پاسبانان واقعی این مفهوم ارزشمند، خودشان هستند و هر کسی جز ایشان، مروج دیکتاتوری است. قدم اول در همین مردم‌سالاری دینی که ایشان شعارش را می‌دهند، پذیرش انتخاب مردم است حتی اگر تصور می‌کنند این تصمیم غلط بوده و سپس تلاش برای جلب نظر مردم به فرد مورد حمایت جبهه انقلاب با صحیح.

دامن زدن به ماجرای رأی قومیتی و یا دست گرفتن چند ویدیو و ربط دادن آن به تمام کسانی که به مسعود پزشکیان رأی داده‌اند، کار اشتباهی است که بر آتش اختلافات در جامعه ایران می‌دمد. دکتر پزشکیان گزینه مورد علاقه نگارنده نبوده و نیست، اما دلیل نمی‌شود که امروز در مسیر حرکت منتخب مردم و رییس جمهوری کشور اخلال ایجاد نمایم. برخی که از شکست در انتخابات ناراحت هستند، به جای رفتن به دنبال علت شکست و حل آن مشکلات، از همین شروع کار مشغول خط و نشان کشیدن برای دولت جدید هستند.

در دستگاه محاسباتی این عزیزان جا نیفتاده است که در انتظار شکست مسعود پزشکیان و دولت او نشستن یعنی حرکت در جهتی ضد منافع ملی ایران. منفعت نظام، ایران و مردم در این است که پزشکیان و دولتش در انجام وظایف خود موفق شوند. موفقیت دولت پزشکیان به نام دشمنان نوشته نخواهد شد و اعتبار آن برای نظامی است که به رأی مردم احترام گذاشته است. اگر هم که شکست در انتخابات موجب ناراحتی دوستان ما شده، بهتر است که به جای اظهارنظر‌های شاذ، علت‌یابی کنند و برای انتخابات آینده یک مسیر درست برای تعامل با مردم و جلب آرای ایشان بیابند.

نظر شما