شناسهٔ خبر: 67617004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هیات انجمن‌های ورزشی از بزرگ‌ترین فدراسیون‌های ساختاری کشور

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران گفت: هیات انجمن‌های ورزشی از بزرگ‌ترین فدراسیون‌های ساختاری کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، عباس ناطق نوری ظهر امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان مرکزی اظهار داشت: بالغ بر22 انجمن و 6 کمیته در هیات انجمن‌های ورزشی وجود دارد و یکی از بزرگ‌ترین فدراسیون‌های ساختاری کشور به شمار می‌رود، فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در کنار ادارات استان‌ها از هیات‎ ها حمایت ویژه دارند.

وی افزود: 10 تا 15 درصد از بار وزارت ورزش و جوانان بر دوش فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران است و 6 رشته المپیکی، رشته‌های بازی‌های آسیایی، داخل سالنی، رشته‌های نزدیک به همگانی، هوایی، دریایی، ساحلی، خاکی و چمنی در این فدراسیون فعال هستند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: حامیان مالی در هیات‌ها باید وجود داشته باشد چراکه بودجه‌های فعلی وزارتخانه و کمیته المپیک نیز جوابگوی هزینه‌های روزانه فدراسیون و هیات‌ها نخواهد بود و با این بودجه‎‌ها امکان رقابت و اعزام وجود نخواهد داشت. این در حالی است که هر هفته در یک رشته از این فدراسیون شاهد برگزاری مسابقات قهرمان کشوری و اعزام هستیم و ترافیک سنگینی در مسابقات ملی و بین‌المللی وجود دارد.

ناطق‌نوری بیان کرد: شماری از رشته‌های رزمی بنا به شرایطی اعلام استقلال کرده و از فدراسیون منفک شده‌اند و هم‌اکنون هیچ رشته رزمی در فدراسیون وجود ندارد، با توجه به استقلال کمیته‌ها و انجمن‌ها، شرایط ایجاب نمی‌کند انجمن‌ها یا کمیته‌های استانی حساب مجزا داشته باشند هرچند از نظر حقوقی و قانونی دچار اشکال است، فدراسیون و هیات‌ها حساب دارند و کمیته‌ها و انجمن‌ها تابع این حساب‌ها هستند.

به گزارش تسنیم، براساس آرای ماخوذه در نشست مجمع انتخاباتی رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان مرکزی، سعید گودرزی با کسب 20 رای به مدت چهار سال به ریاست این هیات منصوب شد، همچنین حمیده گودرزی به عنوان نائب رئیس، محمدرضا گودرزی خزانه دار، لیلا سالاروند هیات رئیسه یک، سمیه زاویه هیات رئیسه دو، محسن محمدی هیات رئیسه سه و رضا سلیمانی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

نتهای پیام/711/

نظر شما