شناسهٔ خبر: 67616945 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

مجمع تشخیص مصلحت نظام: تأثیر قطعی معدل در نتایج کنکور به روال جاری خواهد ماند

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی، با حضور اکثریت اعضا، نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان سنجش و رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

صاحب‌خبر -
مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصوبه اصراری مجلس شورای اسلامی با موضوع تاخیر تاثیر قطعی معدل در تعیین تراز و رتبه شرکت کنندگان در آزمون سراسری (کنکور) تا سال ۱۴۰۶ را به مصلحت ندانست.
 
به گزارش تسنیم، جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی، با حضور اکثریت اعضا، نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان سنجش و رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 
در این جلسه  طرح اصلاح تبصره 5 ماده 5 قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور بحث و بررسی شد و مصوبه اصراری مجلس شورای اسلامی در خصوص تاخیر تاثیر قطعی معدل در تعیین تراز و رتبه شرکت کنندگان در آزمون سراسری (کنکور) تا سال 1406 را به مصلحت ندانست و تاثیر معدل در تعیین تراز و رتبه کنکور سراسری طبق روال جاری خواهد ماند.

برچسب‌ها:

نظر شما