شناسهٔ خبر: 67616904 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دومین هایجک تراکتور از تیم قهرمان؛

رسمی: معارفه دانیال با لباس تراکتور!

در دومین انتقال بزرگ نیم فصل، محمدرضا زنوزی از خرید دانیال اسماعیلی‌فر هم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور دقایقی پیش از انتقال دانیال اسماعیلی‌فر هم پرده برداشت تا این ستاره راست پا به جمع سرخپوشان تبریزی ملحق شود.

دانیال اسماعیلی فر دومین خرید تابستانی تیم تراکتور بعد از مهدی ترابی است که به شکلی جالب و معنادار از تیم پرسپولیس به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ ملحق می‌شود تا به این ترتیب تراکتور دو ستاره اصلی تیم قهرمان را از این تیم گرفته باشد.

دانیال اسماعیلی‌فر از لیگ بیست و دوم به پرسپولیس ملحق شد و در دو فصلی که برای قرمزهای تهرانی بازی کرد، دو قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی را به دست آورد اما حالا پیراهن قرمز پایتخت را با سرخ‌های تبریزی تعویض می‌کند.

1952399

دانیال فصل گذشته در لیگ ۲۸ بازی انجام داد و با ۷ پاس گل برترین گلساز سرخ پوشان بود تا تراکتور یک ستاره مهم را از پرسپولیس گرفته باشد. البته اسماعیلی‌فر یک دوره هم در زمان سربازی برای تراکتور بازی کرده بود.

دوران سربازی دانیال اسماعیلی‌فر در تراکتور با حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور رقم خورد و این بازیکن در لیگ هجدهم حتی با پیراهن تراکتور یک گل مهم را وارد دروازه پرسپولیس کرد که تراکتور را از شکستی حساس و مهم فراری داد.

اسماعیلی‌فر ۳۱ ساله قرارداد جدید خود را در دفتر سعید مظفری زاده و محمدرضا زنوزی به امضا رسانده حالا پست دفاع راست تراکتوری‌ها را به خود اختصاص خواهد داد. انتقالی که بدون شک باعث ناراحتی شدید گروهی از هواداران پرسپولیس شده است.

نظر شما