شناسهٔ خبر: 67616857 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در اصفهان + معرفی ۴ آموزشگاه برتر

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

چکیده : در این مطلب به ارائه اطلاعات جامع و کامل در رابطه با ۴ آموزشگاه فعال در حوزه آموزش ارز دیجیتال در اصفهان می پردازیم.

گسترش سریع و فراگیری بازار ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، باعث افزایش محبوبیت و علاقه نسبت به آن به  خصوص برای کاربران ایرانی شده است. با توجه به تخصصی بودن این بازار و پیچیدگی بالای آن، استفاده از آموزش‌های مناسب برای فعالیت در این بازار الزامی است. در این مقاله، برای شما بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در اصفهان را معرفی کرده و بهترین آکادمی‌های آموزشی که در ایران به صورت حضوری در شهر اصفهان فعالیت دارند و پذیرای دانشجویان ترید ارز دیجیتال هستند، را شرح می دهیم.

بازارهای ارز دیجیتال، راه را برای فعالیت تمامی کاربران از تمام نقاط دنیا فراهم می‌کنند؛ کسب سود در این بازار تنها از طریق آموزش ممکن است.یک تریدر ارز دیجیتال باید با انواع تحلیل‌ها مانند تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال آشنایی داشته باشد. شما در ابتدای راه، نیازمند آموزش مناسب در زمینه بازار ارزهای دیجیتال هستید. این آموزش‌ها توسط آکادمی حامی سرمایه، در بسیاری از شهرهای بزرگ ایران از جمله اصفهان نیز انجام می‌شوند.

معرفی بهترین کلاس های  ارز دیجیتال در اصفهان

 دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال که در آن‌ها به کاربران درمورد بازار ارزهای دیجیتال به صورت کانل آموزش داده می‌شود.

آکادمی پارسیان بورس

آکادمی معتبر و باسابقه پارسیان بورس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال، مفتخر است تا دوره آموزشی ارز دیجیتال خود در شهر اصفهان را برگزار کرده و به کاربران ارائه دهد. این دوره شامل 24 جلسه آموزشی به مدت 48 ساعت بوده و توسط مدرسین مجرب و باسابقه تدریس می‌شود.

اساتید دوره ارز دیجیتال اصفهان پارسیان بورس

این دوره توسط مهندس علی اکبرزاده و مهندس رضا نوائی که هردو عضو هیئت علمی آکادمی پارسیان بورس و مدرس و معامله‌گر بازار ارزهای دیجیتال هستند، تدریس می‌شود. دانش آموختگان این دوره که با مراجعه به سایت پارسیان بورس می‌توانید به لیست اسامی آن‌ها دسترسی داشته باشید، همگی رضایت خود را از دوره نشان داده و از طریق این دوره و آموزش‌های آن، به کسب درآمد رسیده‌اند.

پارسیان بورس برای کاربرانی که هنوز برای شرکت در این دوره مردد هستند، ورکشاپ خاصی را طراحی کرده که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته و با استفاده از آن می‌توانید رزیابی درستی از کیفیت آموزش ارائه شده توسط اساتید داشته باشید و با خیال راحت در این دوره شرکت کنید. تنها کافی است تا به سایت مجموعه به آدرس Parsianbourse.com مراجعه کرده و شهر خود را انتخاب کنید. ویژگی های دوره پارسیان بورس اصفهان:

  • اساتید رسمی سازمان فنی حرفه ای
  • اشتراک لایو ترید با استاد برای داشنجویان
  • بیشترین دانشجوی ارز دیجیتال در سراسر کشور
  • دسترسی به ویدیوهای دوره
  • آموزش صفر تا صدی ترید ارزهای دیجیتال
  • جلسات لایوترید و وبینارهای هفتگی
  • قیمت دوره ارز دیجیتال پارسیان بورس ۱۶.۸۰۰.۰۰۰ هزار تومان می باشد.

جدای از آموزش‌های کاربردی، پارسیان بورس پس از شرکت شما در دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان، به شما این امکان را می‌دهد تا درآزمون‌های رسمی شرکت کرده و با قبولی در آزمون سازمان فنی و حرفه ای کشور، گواهینامه رسمی و قابل ترجمه “معامله گری ارز های دیجیتال” فنی و حرفه ایرا کسب کنید. برای شرکت در این دوره، به صفحه آموزش ارز دیجیتال در اصفهان در سایت پارسیان بورس مراجعه کرده و همین امروز در این دوره ثبت‌نام کنید.

آکادمی آموزش ارز دیجیتال در صفهان، حامی سرمایه

از دیگر آکادمی‌های معتبری که اقدام به برگزاری کلاس آموزش ارز دیجیتال در اصفهان کرده است، آکادمی حامی سرمایه است. این دوره از 0 تا 100 بازار ارزهای دیجیتال را به شما آموزش داده و درست مانند آکادمی پارسیان بورس، به شما فرصت شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای و کسب مدرک رسمی آن را می‌دهد.

این دوره نیز در مدت 48 ساعت در مجموع به صورت کلاس حضوری در شهر اصفهان برگزار می‌شود. مدرس این دوره نیز مهندس رضا نوائی است. اگر برای شرکت در این دوره توانایی پرداخت هزینه را ندارید، آکادمی حامی سرمایه به شما امکان پرداخت هزینه‌های دوره را به صورت اقساط و در دوقسط را می‌دهد. این مجموعه در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، کرج و شیراز نیز اقدام به برگزاری دوره می کند. دوره اموزش ارز دیجیتال در مشهد آکادمی حامی سرمایه، یکی از قدیمی ترین و بهترین کلاس های ترید در مشهد می باشد. مزایای دوره ارز دیجیتال آکادمی حامی سرمایه عبارتند از:

  • ۴۸ ساعت آموزش عملی و کاربردی
  • سابقه طولانی آکادمی در امر آموزش از سال ۱۳۹۷
  • لایو ترید و تمرینات عملی در کلاس
  • پشتیبانی مادام العمر و رایگان
  • قیمت دوره در حال حاضر ۱۴.۸۰۰،۰۰۰ تومان بصورت اقساط می باشد
  • اعطای مدرک بین المللی ترید
  • برگزاری دوره در ۵ کلان شهر ایران

آکادمی آینده

سومین آکادمی معتبر لیست ما که کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال را در شهر اصفهان برگزار می‌کند، آکادمی آینده است. این دوره توسط سعید شیروی، معامله‌گر و مدرس بازارهای ارز دیجیتال تدریس می‌شود. دوره آموزش  ارز دیجیتال آکادمی آینده به هردو صورت حضوری در شهر اصفهان و آنلاین برگزار می‌شود.

دوره آکادمی آینده دارای چهار بخش اصلی است. در بخش اول، مقدمات و پایه‌های اساسی بازار مانند آشنایی اولیه آموزش داده می‌شود. در بخش دوم به تحلیل تکنیکال و بخش سوم مربوط به مدیریت سرمایه است. در بخش نهایی، روانشناسی بازار و کنترل هیجانات را فرا میگیرید.

ویژگی های دوره آکادمی آینده در شهرستان أصفهان:

  • آموزش جامع ارز دیجیتال
  • قیمت مناسب دوره آنلاین
  • حضوری نبودن آموزش ارز دیجیتال در اصفهان
  • سابقه طولانی در امر آموزش بازارهای مالی

آکادمی آموزشی استاد ترید

دوره آموزش ارز دیجیتال آکادمی استاد ترید، به صورت 20 جلسه 3 ساعته برگزار می‌شود و در مجموع 60 ساعت است. این دوره هم به صورت حضوری در شهر اصفهان و هم به صورت غیرحضوری و آنلاین در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد. امین ابرشاهیمی کیانی و علی قهاری، دو مدرس این دوره آموزشی بوده که از بهترین مدرس‌های ارز دیجیتال در اصفهان به شمار می‌آیند و هرکدام دارای سوابق بسیار درخشانی در زمینه فعالیت‌های مالی هستند.

دوره استاد ترید شامل دو بخش مقدماتی  و پیشرفته بوده که ابتدا بخش مقدماتی جهت آشنایی شرکت کنندگان با بازار ارزهای دیجیتال از صفر برگزار می‌شود. این بخش شامل مواردی مانند تعاریف اولیه، روندشناسی، آموزش مفاهیم اولیه بازار، آموزش کیف پول‌ها و صرافی‌های مختلف، تحلیل جامع, مدیریت سرمایه و.. برای آشنایی اولیه و پایه کاربران با بازار ارزهای دیجیتال است.

در بخش پیشرفته، موارد تخصصی‌تری به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود. از جمله این موارد الگوهای هندسی، نظریه الیوت، تحلیل زمانی و دیگر تحلیل‌ها مانند تحلیل آنچین، آشنایی با مفاهیمی مانند متاورس و NFT و دیگر موارد بازار هستند که به شرکت کنندگان کمک کرده تا به درآمد دلاری برسند.

ویژگی های دوره آموزش استاد ترید:

  • آموزش جامع ارز دییجتال و فارکس در اصفهان
  • شامل ۶۰ ساعت آموزشی
  • سنگین بودن دوره بعلت آموزش ترید ارز دیجیتال و بازارهای جهانی
  • تقسیط دوره در ۵ چک
  • ارائه مدرک فنی حرفه ای

انتخاب بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در اصفهان

پس از معرفی دوره‌های آموزش ارز دیجیتال، حالا شاید برایتان سوال باشد که بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در اصفهان کدام است؟ من باید در کدام دوره شرکت کنم؟ با توجه به نکات دانش پذیران و سابقه آکادمی آموزش بازارهای مالی، حامی سرمایه را پیشنهاد می دهیم. دوره های معرفی شده، هرکدام مزایا و معایب فراوانی دارد. با ارتباط با سایت های این آموزشگاه ها و ارتباط با مشاوران آنها می توانید از صحت و اعتبار آنها مطلع شوید و نتناسب با ویژگی های هر کلاس ترید، بهترین را برگزینید.

نظر شما