شناسهٔ خبر: 67616650 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

کیهان: چرا آهنگساز تبلیغاتچی رژیم اشغالگر قدس، به ایران می آید؟ کیهان: چرا آهنگساز تبلیغاتچی رژیم اشغالگر قدس، به ایران می آید؟

روزنامه کیهان خبر داد: «ریچارد کلایدرمن» نوازنده پیانو با وجود اعتراضات، سال 1398 به ایران آمد و کنسرت برگزار کرد. رسانه‌ها گزارش دادند که این موسیقیدان بار دیگر در راه تهران است! کلایدرمن یک‌بار نیز سال 1391 قرار بود به ایران بیاید که به خاطر اعتراض به خاستگاه صهیونیستی وی، کنسرت و سفر وی به

صاحب‌خبر -

روزنامه کیهان خبر داد: «ریچارد کلایدرمن» نوازنده پیانو با وجود اعتراضات، سال 1398 به ایران آمد و کنسرت برگزار کرد. رسانه‌ها گزارش دادند که این موسیقیدان بار دیگر در راه تهران است!

کلایدرمن یک‌بار نیز سال 1391 قرار بود به ایران بیاید که به خاطر اعتراض به خاستگاه صهیونیستی وی، کنسرت و سفر وی به کشورمان لغو شد. شگفت‌انگیز است در اوج جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه و در حالی که خیلی از هنرمندان مستقل و آزاده در مقابل اسرائیل ایستاده‌اند و حمایت از فلسطین به یک موج جهانی حتی بین هنرمندان مطرح تبدیل شده است، چرا یک نوازنده حامی اسرائیل برنامه سفر به ایران دارد؟! این آهنگساز فرانسوی، چند سال قبل با سفر به سرزمین‌های ‌اشغال‌شده، آهنگی با عنوان «ای اسرائیل» را برای ابراز عشق و علاقه به رژیم صهیونیستی اجرا کرده بود!

کلایدرمن همچنین در سال‌های 1991 و 1998 نیز آثاری را با عنوان «یهودی تنهای اسرائیل و 50 سال برای اسرائیل» عرضه کرده و برای اجرای کنسرت به اسرائیل سفر کرده بود و از معدود موزیسین‌هایی است که آشکارا و به صراحت از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.

 

 

منبع: etemadonline-666849

نظر شما