شناسهٔ خبر: 67616338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر فدراسیون کاراته:

اخلاق مداری در کاراته بر قهرمانی اولویت دارد

زنجان-دبیر فدراسیون کاراته با بیان اینکه موفقیت و درخشش یک کاراته کا به تحرک بیشتر در این رشته ورزشی منجر می شود، گفت: اخلاق مداری در کاراته بر قهرمانی اولویت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، ذبیح الله پورشیب در مجمع انتخاباتی هیأت کاراته استان زنجان، افزود: ارزش دادن به مربیان انگیزه کاری آنان را افزایش می‌دهد و به درخشش بیشتر کاراته کاها و افتخارآفرینی آنها برای کشور منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه موفقیت و درخشش یک کاراته کا به تحرک بیشتر در این رشته ورزشی منجر می‌شود، گفت: اخلاق مداری در کاراته بر قهرمانی اولویت دارد که به این موضوع باید توجه لازم را داشت.

دبیر فدراسیون کاراته با بیان اینکه همدلی و همکاری بین جامعه کاراته به تحقق برنامه‌ها کمک می‌کند، گفت: بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های این رشته بسیار اهمیت دارد که خوشبختانه زنجان در این رشته ورزشی بسیار غنی است.

پورشیب به تجربه بالای رئیس جدید هیأت کاراته استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم رئیس جدید هیأت با بهره گیری از این مؤلفه مهم بتواند هرچه سریع‌تر هیأت کاراته استان را به مقصد برساند.

وی با بیان اینکه این استان قهرمانان نام آوری را در رشته کاراته به جامعه معرفی کرده است، گفت: پیشکسوتان این رشته سرمایه‌های ورزش کشور محسوب می‌شوند و باید از تجارب آنان به نحو مطلوب استفاده کرد.

پورشیب با بیان اینکه عملکرد کاراته زنجان در سال‌های اخیر همواره زبانزد بوده است، اضافه کرد: این رشته ورزشی باید بیش از گذشته در استان گسترش یابد که این مهم با برنامه ریزی هدفمند امکانپذیر است.

دبیر فدراسیون کاراته به فعالیت کمیته استعدادیابی اشاره کرد و گفت: فعال شدن کمیته استعدادیابی برای پشتوانه سازی کاراته در استان مد نظر قرار گیرد.

نظر شما