شناسهٔ خبر: 67615682 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

متقاضیان دریافت کارت هوشمند با سود روزشمار بخوانند

ثبت‌نام کارت نکسو(عضو شبکه شتاب) با امکان پرداخت سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶ درصد به‌عنوان جایگزین جدید کارت‌های بانکی آغاز شد. این کارت جدید بانکی با اتصال بازار سرمایه و سیستم بانکی کشور، تحولی نوین در ارائه خدمات بانکداری ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

رپرتاژ آگهی: متقاضیان دریافت این کارت می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ ثبت‌نام کرده و  کارت بانکی نکسو را درب منزل تحویل بگیرند.

نحوه ثبت‌نام و دریافت کارت نکسو

کارت نکسو به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارد، به‌عنوان نخستین کارت هوشمند شبکه بانکی کشور شناخته می‌شود. این کارت با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته مالی، محصولی نوآورانه از گروه مالی فارابی و بانک پاسارگاد است. کاربران می‌توانند با ورود به سامانه ثبت‌نام کارت نکسو و تکمیل فرآیند افتتاح حساب غیرحضوری، به‌سادگی این کارت بانکی را دریافت کرده و از سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶ درصد بهره‌مند شوند. فرآیند ثبت‌نام به‌صورت غیرحضوری و رایگان انجام می‌شود و کارت نکسو درب منزل شما تحویل داده خواهد شد.

استقبال گسترده از کارت نکسو

براساس آخرین آمار، تاکنون صدها هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند نکسو ثبت‌نام کرده‌اند. گروه مالی فارابی اعلام کرده، طی ماه‌های اخیر بیش از نیم میلیون نفر تقاضای دریافت این کارت را در سامانه ثبت کرده‌اند که نشان از استقبال بی‌نظیر از این محصول مالی جدید دارد. این استقبال گسترده نشان‌دهنده اعتماد کاربران به مزایای منحصر به فرد کارت نکسو و سوددهی بالای آن است.

شرایط ثبت‌نام کارت نکسو

تمام افراد ایرانی بالای ۱۸ سال می‌توانند با کلیک روی لینک ثبت‌نام رایگان کارت نکسو، درخواست خود را ثبت کنند. اولویت دریافت کارت براساس زمان ثبت‌نام متقاضیان تعیین می‌شود؛ بنابراین کسانی که سریع‌تر ثبت‌نام کنند، زودتر کارت به آدرس اعلامی‌شان ارسال خواهد شد. این فرآیند ساده و سریع، امکان دسترسی به کارت نکسو را برای همه افراد فراهم می‌کند.

کارت بانکی نکسو چه ویژگی‌هایی دارد؟

۱- سود بالاتر نسبت به کارت‌های بانکی معمولی: یکی از مهمترین مزیت‌های کارت نکسو، پرداخت سود روزشمار 23 تا 26 درصد است. این در حالی است که کارت‌های بانکی معمولی فقط سود کوتاه‌مدت ماه‌شمار حدود 7 تا 10 درصد ارائه می‌دهند. به‌این ترتیب، مانده حساب مشتریان در کارت نکسو بلااستفاده نمی‌ماند و بدون هیچ‌گونه فرآیند خاصی، سود روزشمار دریافت می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود کاربران بتوانند از منافع هر ریال موجودی خود بهره‌مند شده و سود بیشتری کسب کنند.

۲- امکانات گسترده بانکی: با کارت نکسو، کاربران می‌توانند از خدمات متنوعی مانند خرید آنلاین، خرید از دستگاه‌های کارتخوان، کارت به کارت و انتقال پایا و ساتنا بهره‌مند شوند. این امکانات گسترده بانکی، کارت نکسو را به یک ابزار مالی کامل و کارآمد تبدیل کرده که نیازهای مختلف کاربران را برآورده می‌کند.

۳- سرمایه‌گذاری خودکار و اتصال به صندوق هدیه فارابی: کارت هوشمند نکسو با اتصال به صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت هدیه فارابی، امکان دریافت سود روزشمار را فراهم می‌کند. دارندگان این کارت می‌توانند با بهره‌مندی از امکان سرمایه‌گذاری خودکار – که نخستین‌بار توسط گروه مالی فارابی معرفی شده – از هر ریالی که به کارت نکسو منتقل می‌کنند،‌ سود روزشمار دریافت کنند.

بد نیست بدانید سرمایه‌گذاری خودکار امکان جدیدی است که مانده حساب کارت‌ بانکی(نکسو) شما را طی یک فرایند مالی هوشمند به کار انداخته و بدون اینکه کاربر متوجه پیچیدگی‌های آن شود،‌ از سود روزشمار 23 تا 26 درصدی بهره‌مند خواهد شد.

۴- کارت نکسو، معاف از مالیات: درآمد حاصل از سپرده‌های بانکی مشمول مالیات است، در حالی که سود حاصل از کارت نکسو معاف از مالیات است. این ویژگی باعث می‌شود کاربران بتوانند سود بیشتری از سرمایه‌گذاری خود کسب کنند و از مزایای معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند. 

۵- بدون نرخ شکست سرمایه: با استفاده از کارت نکسو، در صورت برداشت هر میزان وجه پیش از زمان تعیین‌شده، سرمایه شما دچار نرخ شکست نمی‌شود و مشمول جریمه برداشت زودتر از موعد نخواهد شد. در نتیجه کاربران می‌توانند با اطمینان بیشتری سرمایه‌گذاری کنند و از انعطاف‌پذیری بیشتری برخوردار باشند.

چطور کارت نکسو دریافت کنیم؟

برای دریافت کارت نکسو، کافیست به سامانه آنلاین ثبت‌نام کارت نکسو مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد کنید. کارت نکسو به‌صورت رایگان از طریق پست درب منزل شما تحویل داده خواهد شد.

نظر شما