شناسهٔ خبر: 67615493 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

پرونده لوکادیا در CAS؛ 10 روز فرصت برای صلح

جلسه استماع دادگاه عالی ورزش (CAS) در خصوص پرونده استیناف یورگن لوکادیا، مهاجم پیشین پرسپولیس، به صورت آنلاین برگزار شد. در پایان این جلسه، قاضی پرونده با توجه به موارد مطرح شده، 10 روز فرصت برای صلح و مصالحه طرفین تعیین کرد.

صاحب‌خبر -

جلسه استماع دادگاه عالی ورزش(CAS) در پرونده استیناف‌ بازیکن هلندی پیشین پرسپولیس برگزار و در پایان آن مهلت ۱۰ روزه‌ای جهت مصالحه احتمالی تعیین شد.

به گزارش ایرنا، امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس از برگزاری جلسه استماع پرونده یورگن لوکادیا، بازیکن پیشین این تیم به صورت آنلاین خبر داد.

این پرونده در دادگاه عالی ورزش(CAS) پس از آن مطرح شد که باشگاه پرسپولیس در جریان طرح دعوای حقوقی در فیفا برنده شد. هیات داوری پرونده نیز از سوی CAS تک‌نفره تعیین شد. جلسه استماع امروز از ساعت ۱۱ آغاز شد و تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

حسینی درباره این جلسه گفت: در جریان جلسه خود لوکادیا هم در پاسخ به سوال، اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس نقشی در اقدام وی برای فسخ قرارداد نداشته است و مشکلی بین او و باشگاه وجود نداشت. از طرف ما هم مطرح شد که مجموعه پرسپولیس و هواداران به این بازیکن علاقه‌مند بودند و به همین دلیل تا جایی که امکان داشت طرح شکایت به تعویق انداخته شد چون امیدوار بودیم موضوع به شکلی حل شود.

در پایان این جلسه قاضی پرونده اعلام کرد که با توجه به مجموع موارد مطرح شده، پیش از آن که دادگاه وارد مرحله بررسی نهایی و صدور رای شود، مهلت ۱۰ روزه‌ای را برای سازش و مصالحه تعیین می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما