شناسهٔ خبر: 67615481 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

آقای پزشکیان هنرمندان ممنوع الخروج و ممنوع الکار را دریابید

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران برای رئیس جمهور منتخب ایران پیام منتشر کرد.

صاحب‌خبر -
آقای پزشکیان هنرمندان ممنوع الخروج و ممنوع الکار را دریابید
کد خبر: 666842
|
۱۴۰۳/۰۴/۲۰ ۱۶:۴۵:۰۰

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران با تبریک انتخاب دکتر پزشکیان خواستار رفع مشکلات اقتصادی مردم، رفع سانسور بی مورد و برخوردهای پلیسی با هنرمندان شد.

به گزارش سینما اعتماد، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

 

با سلام و تبریک فراوان بخاطر اعتماد گرانقدرمردم به جنابعالی. ما سخنان شما را باور داریم و در انتظار تصمیمات شما بامساعدت اکثریت اقتصاددانان بزرگ کشور، برای رفع مشکلات اقتصادی مردم عزیزمان هستیم.

جناب رئیس جمهور؛ امروز حفظ شان سینماگران و توجه ویژه به وضعیت معیشتی آنان، اصلاح روش های ممیزی وسانسور حاکم، برچیدن بساط بورکراسی ودست اندازهای اداری، اصلاح نگاه انحصار گرایانه و قبیله ای حاکم بر مدیریت سینما، رفع مشکل سینماگران ممنوع الکار در داخل و خارج کشور، رفع ممنوع الخروجی های خودسرانه هنرمندان با هرگرایش و سلیقه ای به عنوان ظرفیت ها و سرمایه های فرهنگی، جلوگیری از برخوردهای پلیسی وقضایی با هنرمندان، توسعه زیر ساختها وسخت افزار سینما، حمایت از کشف و پیشرفت استعدادهای جوان، حمایت در معرفی بیش از پیش آثار سینمای ایران در مجامع ورویدادهای هنری خارج از کشور، حمایت در جهت ارتقاء سطح کمی وکیفی جشنواره های داخلی از جمله جشنواره فیلم فجر و … از مطالبات سینماگران کشور است.

ما باور داریم که شما شخصیتی راستگو هستید و برای رسیدن به اهداف عالی خود تمام تلاشتان را به کار خواهید بست. پس دست شما را تا زمانی که بر سر عهد خود با مردم هستید، صمیمانه می فشاریم و تنهایتان نخواهیم گذاشت.

 

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران

برچسب‌ها:

نظر شما