شناسهٔ خبر: 67615072 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

لوکادیا با پرسپولیس سازش می‌کند؟

جلسه استماع CAS در پرونده استیناف‌خواهی بازیکن هلندی و پیشین پرسپولیس، امروز (چهارشنبه) برگزار شد و در پایان آن، دیوان عالی ورزش پس از شنیدن نظرات و دفاعیات، قبل از ورود به مرحله صدور رای مهلت ده روزه‌ای را برای امکان مصالحه تعیین کرد.

صاحب‌خبر -

جلسه استماع پرونده یورگن لوکادیا، امروز به صورت آنلاین و تصویری برگزار شد. این پرونده در CAS پس از آن مطرح شد که باشگاه پرسپولیس در جریان طرح دعوای حقوقی در فیفا برنده شد. پنل داوری پرونده نیز از سوی دادگاه داوری ورزش تک‌نفره تعیین شد. جلسه استماع امروز از ساعت یازده تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

حسینی در این ارتباط گفت: «در جریان این جلسه خود لوکادیا هم در پاسخ به سوال، اعلام کرد؛ باشگاه پرسپولیس نقشی در اقدام وی برای فسخ قرارداد نداشته است و مشکلی بین او و باشگاه وجود نداشت. از طرف ما هم مطرح شد که مجموعه پرسپولیس و هواداران به این بازیکن علاقمند بود و به همین دلیل تا جایی که امکان داشت طرح شکایت به تعویق انداخته شد چون امیدوار بودیم موضوع به شکلی حل شود.»

در پایان این جلسه رسیدگی از سوی قاضی پرونده اعلام شد با توجه به مجموع موارد مطرح شده، پیش از آن که دادگاه وارد مرحله بررسی نهایی و صدور رای شود، مهلت ده روزه‌ای را برای سازش و مصالحه قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: کنعانی‌زادگان: به خاطر پرسپولیس و هوادارانش، جانم را می‌دهم/ قول می‌دهم یک تیم قدرتمند داشته باشیم/ هم پیشنهاد داخلی داشتم هم خارجی اما...

نظر شما