شناسهٔ خبر: 67614256 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اردوگاه طولکرم غیر قابل سکونت شده است

صاحب‌خبر -
اردوگاه طولکرم غیر قابل سکونت شده است
خبرگزاری آریا - ارتش رژیم صهیونیستی با حمله گسترده به چند نقطه از کرانه باختری، به منازل شهروندان یورش برده و زیرساخت های اصلی شهر را ویران کردند. در مقابل، مقاومت فلسطین بر ادامه مقابله با حملات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

با حملات بی‌سابقه نظامیان صهیونیستی به کرانه باختری به نظر می‌رسد که "بتسلئیل سموتریش" وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که تهدید کرده بود طولکرم را به شهری ویرانه تبدیل می‌کند، عمل به وعده‌های خود را آغاز کرده است. در مقابله شاخه مقاومت فلسطین در اردوگاه "نور شمس" اعلام کرد که هرگز تسلیم نخواهد شد.
یکی از مهمترین سلاح‎‌هایی که مقاومت در مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌دهند، بمب‌های دستی هستند که مایه هراس نظامیان صهیونیست شده‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی ظرف 15 ساعت حملات مستمر به اردوگاه نور شمس، ویرانی‌های سنگین و بی‌سابقه‌ای در تاریخ کرانه باختری به این منطقه وارد کرده‌اند. در این حمله، این اردوگاه به منطقه‌ای غیر قابل سکونت تبدیل شده است.
کودکی از این اردوگاه به خبرنگار العالم گفت که حتی اگر اشغالگران خانه‌اش را ویران کنند اینجا را ترک نخواهد کرد.
فلسطینی‌ها در پاسخ به بتسلئیل سموتریش، وزیر دارایی افراطی رژیم صهیونیستی که گفته است طولکرم را به ویرانه تبدیل می‌کند، گفته اند، هرگز خاک خود را ترک نخواهیم کرد.

نظر شما