شناسهٔ خبر: 67614024 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ورود نهادهای نظارتی به پرونده «مالی - پاداشی» باشگاه استقلال

پیرو انتشار گزارشی مستند از دریافت پاداش‌های هنگفت توسط سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، اخبار رسیده از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که در ادامه اتفاقات عجیب و غریب در طول فصل گذشته، حالا نوبت به دریافت پاداش‌های هنگفت از سوی برخی مدیران باشگاه استقلال رسیده که این موضوع از نگاه نهادهای نظارتی دور نمانده است.

پیرو افشاگری انجام شده در ارتباط با دریافت پاداش ۱۳ میلیاردی آبی پوشان تهرانی در فصل گذشته این موضوع بلافاصله ظرف ساعت‌های گذشته به اطلاع سازمان بازرسی کل کشور رسیده و خبردار شدیم مسئولان این سازمان که اتفاقاً به تازگی و چندی قبل با حضور در محل دفتر باشگاه اسناد و مدارک این مجموعه را به دقت زیر نظر گرفته بودند قصد دارند بار دیگر به این موضوع تازه رسیدگی کنند.

افراد آگاه در ارتباط با پشت پرده های باشگاه استقلال خبر می‌دهند این موضوع می‌تواند تبعاتی هم برای افرادی که در لیست منتشر شده دریافت کنندگان پاداش حضور دارند به همراه داشته باشد.

باشگاه استقلال این روزها با توقف پرداخت هزینه‌ها از سوی مالکان باشگاه - مربوط به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس - به خودی خود دچار بحران بی‌پولی شده و بازیکنان این تیم نیز در اولین جلسه تمرینی استقلال حضور نیافتند و یا اگر رفتند با حاضر به انجام تمرین نشدند و حالا به نظر می‌رسد این مجموعه که در بحران "مالی- مدیریتی" به سر می‌برد ممکن است از این بابت باز هم متضرر شود.

در همین رابطه:

خبرورزشی افشا می‌کند؛ ۱۳ میلیارد پاداش به نام آبی پوشان به کام فرشید سمیعی

استقلال برنده می‌شد، سمیعی ۱۰۰ میلیون، ۱۰۰ میلیون پاداش می‌گرفت! / سند اختصاصی خبرورزشی

نظر شما