شناسهٔ خبر: 67612947 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سردار شکارچی: زن عامل پیشرفت و موفقیت جامعه است

هادی رضایی

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی بسیار کاملی از زن برای بشریت است و ما نباید تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار بگیریم و باید با بصیرت از ایشان پیروی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و جنگ نرم و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در هشتمین جشنواره گوهر فاطمی نیروهای مسلح که صبح امروز در دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: برگزاری جشنواره عفاف و حجاب کار بسیار بزرگی است و به همین جهت از زحمات کلیه افرادی که برای برگزاری این جشنواره تلاش کردند تقدیر و تشکر دارم.
معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تمام توان غرب، ستیز با فرهنگ غنی ماست، تفکر غربی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا جسم زن را بر ابعاد روحانی زن غلبه دهد این نگاه غرب و تمدن غرب به زن است. این تفکر زن را به عنوان ابزار تبلیغ در اختیار جامعه قرار می‌دهد، آنها نام این تفکر و فرهنگ را آزادی زن می‌گذارند.

سردار شکارچی گفت: بی عفت کردن زنان و استفاده ابزاری از زنان آن هم به نام آزادی، تفکر غربی است. از سوی دیگر تفکری در شرق است که زن باید خانه نشین باشد و کار فرهنگی انجام ندهد این یک تفکر خنثی از زن است. اما در میان این تفکرات، تفکر اسلام ناب محمدی قرار دارد که تفکری بسیار کامل و جامع است.

وی ادامه داد: در تفکر اسلام زن دارای شخصیت، انسانیت، کرامت و دارای کنشگری اجتماعی، اخلاقی و سیاسی است و بر این اساس است که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند مرد از دامن زن به معراج می‌رود.

وی با اشاره به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در غزه گفت: افرادی مانند بایدن که کشتار بی‌گناهان با حمایت انها انجام می‌شود در تفکر غرب پرورش یافته‌اند که با استفاده از امپراطوری رسانه جای حق و باطل را عوض می‌کنند.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امیدواریم تمام دستگاه‌های کشور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را در دستور کار قرار دهند.

سردار شکارچی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را الگوی بسیار کاملی از زن برای بشریت دانست و گفت: ما نباید تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار بگیریم و باید با بصیرت از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیروی کنیم.

وی در پایان نقش زن را بسیار مهم دانست و گفت: زن عامل پیشرفت و موفقیت جامعه است و ما در طول تاریخ هر جا دیدیم جامعه‌ای موفق شده نتیجه حضور موثر زنان در عرصه و نقش افرینی آنهاست.

نظر شما