شناسهٔ خبر: 67612733 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

سورپرایز بزرگ بارسا: تیاگو وارد زمین تمرین شد! (عکس)

تیاگو آلکانتارا، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا، لحظاتی قبل وارد مجموعه تمرینی بارسلونا شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو که در چند سال اخیر به عنوان یکی از بهترین هافبک‌ها و با درخشش در بایرن مونیخ نامش را در فوتبال اروپا مطرح کرده بود پس از پیوستن به لیورپول نتوانست به این درخشش ادامه دهد و روزهای بسیار سختی را به دلیل مصدومیت‌های متعدد و طولانی طی کرد. 

این روند تا جایی پیش رفت که او در اقدامی غیرمنتظره و پس از جدایی از لیورپول تصمیم گرفت که در سن ۳۳ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما به نظر می‌رسد که قصد ندارد برای مدتی طولانی از این عرصه دور باشد و در فکر ادامه حضورش در فوتبال اما به شکل دیگری است. 

رسانه‌های اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که هانسی فلیک از مدیران بارسلونا خواسته است که برای حضور این بازیکن در کادر فنی او با توجه به تجربه و البته تسلطش به دو زبان آلمانی و اسپانیایی تلاش کنند اما گفته شده بود که پاسخ او به این پیشنهاد منفی است که ظاهرا این خبر چندان درست نبوده است. 

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که تیاگو دقایقی قبل وارد ورزشگاه محل تمرین بارسلونا شده و احتمالا قرار است مذاکرات به صورت جدی و با حضور فلیک ادامه پیدا کند و شاید حضور او در کادر فنی این تیم برای فصل آینده خیلی زود قطعی شود. او سابقه بازی با پیراهن بارسلونا را هم دارد و حضورش در کادر فنی می‌تواند کمک بزرگی به فلیک و البته برای هواداران این تیم خوشایند باشد.

 

نظر شما