شناسهٔ خبر: 67612625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

جزئیات آیین معارفه امام جمعه تبریز اعلام شد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری آئین معارفه نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی با مراسم استقبال مردمی در تبریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید محمود حسینی چهارشنبه با اشاره به انتصاب نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهّری اصل ساعت ۱۱ جمعه ۲۲ تیر و در آئین نماز جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: بر همین اساس مراسم استقبال مردمی از نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه و با حضور آحاد مردم تبریز از میدان ساعت به سمت مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل متولد ۱۳۴۱ در تبریز و از روحانیون و علمای آذربایجان شرقی است که مدیریت حوزه علمیه استان از سوابق مدیریتی و حوزوی وی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پس از شهادت شهید سید محمدعلی آل هاشم سومین شهید محراب و ششمین امام جمعه تبریز از سوی مقام معظم رهبری ابتدا به سمت امام جمعه موقت و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و سپس از تیرماه ۱۴۰۳ به نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی و هفتمین امام جمعه تبریز منصوب شد.

انتهای پیام. /

نظر شما