شناسهٔ خبر: 67612524 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

حضور پزشکیان در جلسه امروز شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان: مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب صبح امروز در جلسه شورای نگهبان حضور یافت.

صاحب‌خبر -

طحان نظیف خبر داد که رئیس‌جمهور منتخب در جلسه امروز شورای نگهبان حضور یافت و بر ضرورت همکاری‌ و همدلی‌ بین دو نهاد ریاست‌جمهوری و شورای نگهبان برای پیشرفت ایران اسلامی تأکید شد.

هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان خبر داد که مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب صبح امروز (چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳) در جلسه شورای نگهبان حضور یافت.

طحان‌نظیف درباره این جلسه بیان داشت: در این جلسه دبیر و اعضای شورای نگهبان به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفتند و برای ایشان در انجام این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کردند و اعضای شورا و رئیس‌جمهور منتخب در خصوص مسائل مختلف کشور گفتگو و تبادل نظر کردند.

وی با بیان این نکته که پیام این جلسه همدلی و همکاری بود، گفت: در این جلسه بر این نکته تأکید شد که اکنون آقای دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور همه مردم ایران هستند و همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید برای اداره کشور همکاری لازم را با ایشان داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همیاری همه مسئولان به‌خصوص رئیس‌جمهور منتخب، گام‌های مهمی برای پیشبرد مسائل کشور و پیشرفت ایران اسلامی برداشته شود.

گفتنی است؛ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری طی دو مرحله در روز‌های ۸ و ۱۵ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد که دکتر مسعود پزشکیان در مرحله دوم با کسب اکثریت آرا توانست به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزیده شود. / فارس

نظر شما