شناسهٔ خبر: 67612476 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حسن‌پور:

کمیته متشکل از سه وزارتخانه نفت، نیرو و جهادکشاورزی جلوگیری از قطع برق چاه‌های کشاورزی را بررسی می‌کنند

صاحب‌خبر -
کمیته متشکل از سه وزارتخانه نفت، نیرو و جهادکشاورزی جلوگیری از قطع برق چاه‌های کشاورزی را بررسی می‌کنند
خبرگزاری آریا - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته شده از سوی اینجانب مقرر شد کمیته ای با حضور مسئولین وزارتخانه های جهاد کشاورزی، نیرو و نفت تشکیل شود، این کمیته باید موضوعات جلوگیری از قطع برق چاه های کشاورزی و تامین سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی را در دستورکار قرار دهد.

شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان، گفت: روز گذشته با چند وزیر دولت سیزدهم و تعدادی از معاونین آنها به منظور پیگیری مطالبات مردم و تولید کنندگان در زمینه تامین آب شرب و رفع قطعی برق چاه‌های کشاورزی و واحدهای صنعتی داشتم.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه متاسفانه به منظور جبران کمبود برق در کشور برق واحدهای تولیدی و چاه‌های کشاورزی قطع می‌شود، ادامه داد: قطع کردن برق چاه‌های کشاورزی در فصل کشت خسارت‌های سنگینی را برای کشاورزان به همراه دارد زیرا کشت آنها باید در موعد مقرر آبیاری شود.
وی با تاکید بر اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته شده از سوی اینجانب مقرر شد کمیته ای با حضور مسئولین وزارتخانه های جهاد کشاورزی، نیرو و نفت تشکیل شود ، عنوان کرد: کمیته مذکور باید موضوعات جلوگیری از قطع برق چاه های کشاورزی و تامین سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی را در دستورکار قرار دهد./
پایان پیام

نظر شما