شناسهٔ خبر: 67612389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اولین و بهترین هوادار: خانواده مسی پشت لئو (عکس)

همسر و فرزندان مسی شب گذشته هم برای حمایت از او در دیدار برابر کانادا در ورزشگاه حضور داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کانادا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد و راهی بازی فینال شود تا در یک قدمی کسب جام قهرمانی قرار بگیرد.

مسی شب گذشته یکی از بهترین بازیکنان آرژانتین در میدان بود و موفق شد گل دوم این تیم را به ثمر برساند تا خیال هواداران و کادر فنی را از صعود به دیدار فینال این تورنمنت راحت کرده باشد و پس از سوت پایان بازی هم جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد تا باز هم ارزش و نقش مهمش را در موفقیت تیم ملی کشورش به رخ کشیده باشد.

2052452

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که آنتونلا روکوزو، همسر مسی، به همراه سه پسرش هم در ورزشگاه حضور داشتند تا از نزدیک از همسر و پدرشان حمایت کنند و مثل همیشه نشان دهند که اولین و البته بهترین طرفداران و حامیان این ستاره آرژانتینی به حساب می‌آیند و در کنارش هستند.

رابطه خوب مسی با همسر و فرزندانش زبانزد خاص و عام است و بسیاری معتقد هستند که این یکی از دلایل اصلی درخشش او در زمین و تبدیل شدنش به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال بوده است. آنتونلا و هر سه پسر مسی در بازی فینال هم در کنار او حضور خواهند داشت و امیدوار هستند که جام قهرمانی را بار دیگر روی دست این بازیکن ببینند.

نظر شما