شناسهٔ خبر: 67611679 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

تبریک آیت‌الله جنتی به مسعود پزشکیان

دبیر شورای نگهبان با قدردانی از حضور حماسی و مسئولانه مردم ایران در انتخابات، به مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و برای وی در خدمت به مردم آرزوی توفیق کرد.

صاحب‌خبر -
تبریک آیت‌الله جنتی به مسعود پزشکیان
کد خبر: 666827
|
۱۴۰۳/۰۴/۲۰ ۱۳:۲۷:۱۸

احمد جنتی دبیر شورای نگهبان درباره مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری که روز جمعه ۱۵ تیر برگزار و رئیس‌جمهور منتخب مشخص شد، گفت: مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور و معنادار مردم فهیم ایران اسلامی برگزار شد و یک پیروزی بزرگ برای ملت رشید ایران و یک ناکامی بزرگ در پرونده بدخواهان ایران ثبت شد.

به گزارش ایسنا، وی تک‌تک آرای مردم ایران را اسناد حقانیت جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: شورای نگهبان همیشه نشان داده با پای‌بندی به الگوی مردم‌سالاری دینی از آرای مردم به عنوان حق‌الناس حراست می‌کند.

جنتی در ادامه از حضور حماسی و مسئولانه مردم ایران در انتخابات قدردانی کرد و به پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و برای وی در خدمت به مردم شریف ایران آرزوی توفیق کرد.

دبیر شورای نگهبان در پایان عنوان کرد: اکنون رقابت‌های انتخاباتی باید جای خود را به همدلی و تلاش برای پیشرفت و سربلندی ایران بدهد و حل مشکلات کشور و به ویژه مشکلات اقتصادی مردم، باید سرلوحه فعالیت‌های سه قوه قرار گیرد.

نظر شما