شناسهٔ خبر: 67609447 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

درخواست فتح‌الله‌زاده از علی عسگری: شخصا وارد گود شوید

علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعامل هولدینگ خلیج فارس خواست تا به شرایط تیم استقلال سر و سامان دهد.

صاحب‌خبر -

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق تیم استقلال با انتشار پستی از عملکرد هولدینگ خلیج فارس در نقل و انتقالات انتقاد کرد و از عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هولدینگ خلیج فارس خواست تا شخصا به روند نقل و انتقالات تیم استقلال ورود کند.

علی فتح الله زاده در این پست نوشت: 

جناب آقای علی عسکری مدیریت محترم هلدینگ خلیج فارس

نظر به اتفاقات رخ داده در باشگاه و با در نظر گرفتن اینکه بنده اولین کسی بودم که در جریان انتقال مجمع باشگاه استقلال از وزارت ورزش به هلدینگ معظم خلیج فارس قرار گرفته و تبریک گفتم، باید عرض کنم که باشگاه استقلال در زمان طلایی نقل و انتقالات از رقبا عقب است. این در حالیست که شما به عنوان یک مدیر بزرگ و راهبردی شناخته می‌شوید و توقع از شما بیش از این است. باشگاه استقلال با مدیریت شخص شما به مرزهای آسیایی فکر می‌کند و به دنبال ستاره سوم است اما به نظر می‌رسد اطرافیان شما خیلی خوشبینانه به ماجرا نگاه می‌کنند و شاید اطلاعات کافی در مورد رقبای تا بن دندان مسلح آسیایی و حتی داخلی ندارند. خواهش بنده از شما به عنوان یک مدیر راهبردی این است که جنابعالی شخصا وارد گود شوید تا اوضاع را سر و سامان دهید چرا که از دید بنده، پیشکسوتان بزرگ باشگاه استقلال و هواداران فهیم این تیم؛ استقلال تا جایگاه واقعی خود در قاره کهن فاصله دارد.

به امید سلامتی، موفقیت حضرت عالی و باشگاه معظم استقلال و هواداران بی نظیرش 

گفته می‌شود کند بودن عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات، هواداران این تیم را نگران کرده است و باعث انتقاد از کادرفنی و مدیریت باشگاه شده است.

درخواست فتح‌الله‌زاده از علی عسگری: شخصا وارد گود شوید

نظر شما