شناسهٔ خبر: 67609194 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

اسپانیا تیم بهتری بود/ ما خوب بازی نکردیم...

سرمربی تیم ملی فرانسه از عملکرد تیمش رضایت ندارد ولی به آینده تیم امیدوار است.

صاحب‌خبر -

پیش از آغاز یورو ۲۰۲۴، فرانسه را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانستند اما این تیم از همان اولین بازی عملکرد خوبی از خود نشان نداد و در نهایت در نیمه‌نهایی بازی را با نتیجه ۲-۱ به اسپانیا واگذار کرد و حذف شد.

دیدیه دشان سرمربی این تیم بعد از بازی گفت: «خیلی زود دروازه را باز کردیم و این عالی بود. اما آنقدرها خوب عمل نکردیم، آنطور که می‌خواستم خوب بازی نکردیم. با این حال تا پایان بازی به سمت دروازه حریف فشار آوردیم.»

فرانسه آمار بدی در گلزنی در یورو ۲۰۲۴ داشت و دشان در این مورد اذعان داشت: «باید تا حد امکان آرام باشید تا گل بزنید و ما این آرامش را از دست دادیم. با این وجود به نیمه نهایی رسیدیم و به لطف کولو موآنی راهی برای گلزنی پیدا کردیم. خیلی بهتر می‌شد که مثل قبل‌ها کار می‌کردیم. ما بازیکنان جوان زیادی در تیم خود داریم که به ما در آینده کمک خواهند کرد.»

دشان در مورد تیم ملی اسپانیا که با شایستگی به فینال رسیده گفت: «آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند و ما این را می‌دانستیم. اسپانیا از نظر مالکیت تیم برتری بود اما ما تا پایان تلاش کردیم. اسپانیا تیمی است که تا به حال بهترین عملکرد را داشت و امروز دوباره آن را نشان دادند. ما به اندازه کافی حرکت رو به جلو نداشتیم.»

اولیویه ژیرو بعد از این بازی از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد و سرمربی در مورد این ستاره افزود: «اگر با قهرمانی در یورو از تیم ملی خداحافظی می‌کرد خیلی بهتر می‌شد. می‌خواهم از او بابت تمام کارهایی که انجام داده تشکر کنم.»

بیشتر بخوانید: امباپه اعتراف کرد: خوب نبودم/ اسپانیا شایسته حضور در فینال بود/ می‌خواستم قهرمان شوم...

نظر شما