شناسهٔ خبر: 67608280 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

واکنش آشپز ترک به شدت گرمای هوا در ریاض عربستان (فیلم)

یک آشپز ترکیه‌ای ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که زیر نور آفتاب سوزان در یکی از خیابان‌های ریاض تخم مرغ درست می‌کند. این تصاویر بحث داغی را بین کاربران شبکه اجتماعی X به راه انداخته است، یکی از کاربران می‌نویسد: چطور می‌توانید این تخم مرغ را که هنوز آماده نیست، بخورید. یکی دیگر از کاربران نوشته: رستوران‌های سطح بالا این را به قیمت ۳۰ و ۴۰ ریال می‌فروشند! سرخ کردن تخم‌مرغ در یکی از خیابان‌های پایتخت عربستان یک امر عادی است که هیچ‌کس را شگفت‌زده نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

 

منبع:اسپوتنیک

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
کانال عصر ایران در تلگرام
بیشتر بخوانید:
خانه لک‌لک‌ها؛ دره‌تِفی مریوان، استان کردستان (فیلم)
نجات زنان باردار پاکستانی با آمبولانس قایقی از گرما / راننده آمبولانس یک مامای فداکار است (فیلم)
پل متحرک اتصال برانکس و منهتن در نیویورک آمریکا به دلیل گرما خراب شد (فیلم)
تماشاخانه
ملخ‌هایی به بزرگی کف دست به جنگل‌های زاگرس حمله کرده است!/ در بعضی جاها کشاورزان سه سال است کشاورزی نکرده‌اند/ امکانات برای سمپاشی کم است (فیلم)

ملخ‌هایی به بزرگی کف دست به جنگل‌های زاگرس حمله کرده است!/ در بعضی جاها کشاورزان سه سال است کشاورزی نکرده‌اند/ امکانات برای سمپاشی کم است (فیلم)

logo-vid

تغییرات اقلیمی با ایران چه می‌کند؟ / یک گوشه سیل است و همه جا خشکسالی/ مسوولان هم حواسشان به این وضعیت نیست/ آیا پزشکیان به داد محیط زیست می‌رسد؟ (فیلم)

logo-vid فیلم های دیگر
عضویت در اینستاگرام عصر ایران
۱۵ سال پیش در چنین روزی
این لحظه با حافظ
نظرات کاربران

نظر شما