شناسهٔ خبر: 67607950 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رسانه عبری:کشتار مردم غزه سرگرمی نظامیان اسرائیلی است!

نظامیان صهیونیست، علنی درباره رفتار وحشیانه خود با غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه و اینکه چگونه کورکورانه آنها را به قتل می‌رسانند و اجسادشان را در خیابان‌ها می‌اندازند، صحبت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که از همان ماه‌های ابتدایی جنگ غزه، گزارش‌های متعددی درباره یک کمپین رسانه‌ای صهیونیستی برای انتشار مطالب و تصاویر توحش نظامیان این رژیم علیه فلسطینی‌ها با هدف قدرت نمایی و اطمینان دادن به افکار عمومی اسرائیلی‌ها منتشر شده بود، اخیراً یک رسانه صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که نظامیان اسرائیلی بدون هیچ هدف مشخصی و کاملاً کورکورانه به غیرنظامیان فلسطینی در غزه شلیک می‌کنند و خانه‌ها و اموال آنها را آتش می‌زنند.

نظامیان صهیونیست که در جنگ ویرانگر علیه غزه مشارکت دارند، در گفتگو با مجله 972 اسرائیل اعلام کردند که تقریباً هیچ قانونی برای تیراندازی نظامیان در غزه علیه فلسطینی‌ها وجود ندارد؛ جایی که نیروهای اسرائیلی هر طور که می‌خواهند تیراندازی می‌کنند، خانه‌ها را آتش می‌زنند، فلسطینی‌ها را می‌کشند و سپس اجساد آنها را در خیابان‌ها می‌اندازند.

6 نظامی صهیونیست که طی ماه‌های اخیر از جنگ غزه برگشته‌اند، در گفتگو با این مجله اسرائیلی توضیح دادند که نظامیان ارتش اسرائیل چگونه به شکل سیستماتیک، غیرنظامیان فلسطینی را در غزه اعدام میدانی می‌کنند.

چندین منبع نظامی هم در این زمینه اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی بدون هیچ محدودیتی به سمت غیرنظامیان در غزه شلیک می‌کنند و این کار برای آنها تبدیل به روتین روزانه و سرگرمی شده است!

نکته جالب توجه اینجاست که نظامیان مذکور صهیونیست، این اطلاعات را با اجازه فرماندهان خود فاش کردند.

از طرف دیگر در شرایطی که رسانه‌های صهیونیستی به ویژه در جنگ تحت سانسور شدید نظامی ارتش قرار دارند، روزنامه عبری هاآرتص چندی قبل در گزارشی فاش کرد که یک کانال تلگرامی مسئولیت انتشار مطالب و تصاویر خاص از ارتش اسرائیل برای تأثیرگذاری بر اسرائیلی‌ها در جریان جنگ غزه را بر عهده دارد.

بر اساس این گزارش، یک یگان وابسته به ارتش اسرائیل موسوم به یگان «تاثیر» مسئولیت اداره این کانال تلگرامی را بر عهده دارد. این کانال در 9 اکتبر 2023 یعنی 2 روز بعد از عملیات طوفان الاقصی ایجاد شد و مسئولیت آن انتشار تصاویر مربوط به ویرانی‌های غزه بعد از حملات اسرائیل بود تا به این ترتیب ارتش این رژیم بتواند مقابل افکار عمومی اسرائیلی‌ها بعد از شکست خفّت‌باری که در 7 اکتبر خورده بود، قدرت‌نمایی کند.

«یانیو کوبوویتس» خبرنگار امور نظامی در روزنامه هاآرتص در این زمینه اعلام کرد که یک کانال اسرائیلی در تلگرام اقدام به انتشار مجموعه‌ای از کلیپ‌های ویدئویی از غزه کرده که در آن نیروهای اسرائیلی دیده می‌شوند که درحال اهانت به اجساد فلسطینی‌ها هستند. کاری که این کانال انجام داده کاری است که ارتش اسرائیل مجاز به آن نیست و بنابراین فرمانده یگان تاثیر از منصب خود برکنار می‌شود.

در این کانال تلگرامی هزاران پست و عکس و فیلم از کشتار و وحشی‌گری صهیونیست‌ها در نوار غزه منتشر شده و از دنبال‌کنندگان کانال نیز خواسته شده این محتواها را به اشتراک بگذارند تا «همه ببینند که ارتش اسرائیل در غزه چه می‌کند».

در یکی از کلیپ‌هایی که کانال مذکور منتشر کرده نشان داده می‌شود که چگونه یک خودروی اسرائیلی چندین بار از روی بدن یک فلسطینی رد می‌شود و روی کلیپ نوشته شده است: «این زیبایی را به اشتراک بگذارید»!

روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد که نیروهای ارتش اسرائیل به طور سیستماتیک صحنه‌هایی از کشتار و ویرانی در نوار غزه را منتشر کرده و در چارچوب جنگ روانی، سانسور نظامی اسرائیل را دور زده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما