شناسهٔ خبر: 67607870 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

رجزخوانی مرد اول اسپانیا: مهم نیست حریف ما چه تیمی باشد/ جام مال ماست!

سرمربی اسپانیا معتقد است که تیمش پر از بازیکنان استئنائی است و جام قهرمانی یورو را بالای سر خواهد برد.

صاحب‌خبر -

اسپانیا از سد فرانسه گذشت تا به فینال جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ راه پیدا کند. راندال کولو موآنی اولین گل بازی را به ثمر رساند اما اسپانیا با درخشش لامین یامال بازی را به تساوی کشاند و دنی اولمو کار خروس‌ها را تمام کرد و بازی ۲-۱ به نفع لاروخا تمام شد. حالا اسپانیا اولین تیم صعود کرده به فینال است و باید منتظر بازی انگلیس و هلند باشد تا حریفش در فینال مشخص شود.

لوئیس دلافوئنته بعد از بازی اذعان داشت: «خیلی خوشحالیم، قبلاً خوشحال بودیم که به نیمه نهایی رسیدیم، اما اکنون خوشحالی بیشتری وجود دارد، به خصوص به دلیل در اختیار داشتن برخی از فوتبالیست‌های استثنایی، خیلی خوشحالم. آن‌ها می‌دانند چگونه بازی‌ها را بخوانند و به شیوه‌ای استثنایی بازی کنند. کار دفاعی عالی بود، ما موقعیت‌هایی برای ضدحمله داشتیم. موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کردیم، می‌خواستیم آن‌ها کمی بیشتر خودشان را نشان دهند و فکر می‌کنم در مجموع بازی بسیار کاملی انجام دادیم. ما در حال بازیابی بازیکنان هستیم، آن‌ها در حد خود عالی هستند و تلاششان فوق‌العاده‌ است. الان همه چیز به ریکاوری بستگی دارد.»

سرمربی لاروخا در مورد حریفش در فینال گفت: «مهم نیست چه تیمی حریف ما باشد، می‌توانیم مسیری را که در این جام طی می‌کنیم ببینیم، هر دو تیم انگلیس و هلند رقبای بزرگی هستند و با آغوش باز منتظر آن‌ها خواهیم بود. ما می‌خواهیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.»

بیشتر بخوانید: تولدم را با قهرمانی جشن می‌گیرم!

نظر شما