شناسهٔ خبر: 67607772 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

حمله یک مدیر به مددی؛ تو استقلال را هم نابود کردی!

دو مدیرعامل تیم‌های پیکان و مس رفسنجان با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند.

صاحب‌خبر -
روزنو :

حسین پورمحمدی در خصوص درخواست برخی باشگاه‌ها برای حضور در لیگ برتر به جای مس رفسنجان  گفت: آدم دلش می‌سوزد یک باشگاه اصیل و با قدمت با امکانات و استعدادهای درخشان به دلیل مدیریت غلط بعضی افراد دچار این وضعیت شده که برای ماندن در لیگ برتر به هر ابزار زشت، غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی متوسل می‌شوند.

وی ادامه داد: فکر می‌کردم این اقدامات و رفتارهای شرم‌آور بالاخره جایی تمام می‌شود و در این مدت سکوت کردم اما دیدم فردی که یک باشگاه ریشه‌دار را نابود کرده نه تنها از عملکرد خودش شرمگین نیست بلکه به صراحت تلاش می‌کند با هر رفتار زشتی این صندلی را برای خودش حفظ کند. اینها اگر هزار بار دیگر هم به لیگ برتر بیایند با این مدیریت سرنوشتی به جز سقوط ندارند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان عنوان کرد: بارها از جانب مرجع قضایی اعلام شد هیچ‌کس حق ندارد در مورد پرونده فساد فوتبال اظهار نظر کند و این کار مصداق تشویش اذهان عمومی است. حالا شخصی که هیچ اطلاعی از این پرونده ندارد با ادعای کذب مسائلی را مطرح می‌کند که باید از جانب مرجع قضایی اعلام شود. شما مگر قاضی هستید که برای پرونده حکم صادر و اطلاعات کذب منتشر می‌کنید؟

پورمحمدی یادآور شد: کارنامه افراد را باید با دقت مطالعه کرد. هواداران باشگاه استقلال بهتر از هر فردی می‌توانند در مورد سوابق و فجایع دوران مدیریت این اشخاص نظر بدهند. بعد از استقلال هم با مدیریت فاجعه‌بار یک باشگاه اصیل و با سابقه را نابود کردند. باشگاه دولتی مصداق بیت‌المال است و با سقوط تیم به لیگ یک چند صد میلیارد به یک مجموعه ملی و دولتی خسارت می‌زنند. حالا به نشر ادعای کذب و تشویش اذهان عمومی متوسل شده‌اند اما بدانند به خاطر همین اظهارات دروغ و غیر مسئولانه از چاله به چاه افتاده‌اند. مس رفسنجان با قدرت در لیگ برتر می‌ماند و این آقایان هم باید در مرجع قضایی پاسخگو باشد که به چه حقی در مورد پرونده‌ای که هیچ ربطی به آنها ندارد مطالب خلاف واقع بیان کرده و حکم صادر می‌کنند.

اکنون مددی در گفت‌وگویی دوباره به اظهارات مدیرعامل مس رفسنجان واکنش نشان داده است.

احمد مددی در واکنش به اظهارات مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: به مدیرعامل محترم باشگاه مس رفسنجان متذکر می‌شوم به جای آسمان‌ریسمان بافتن و فرافکنی و ترس از پاسخگویی به افکار عمومی با آن حجم از تخلفات صورت گرفته در آن مجموعه مدیریتی که موجب خدشه‌دار شدن روح ورزش فوتبال و آزرده شدن خاطر جامعه بزرگ و مردم فوتبال دوست کشورمان شده، توصیه می‌کنم عاقلانه سخن بگوید و تمام وقت و انرژی خویش را مصروف اصلاح روش‌ها و موضوعاتی کند تا دیگر شاهد بروز فساد و حیف و میل بیت المال در آن مجموعه نباشیم.

وی تأکید کرد: در مورد موضوعاتی که ایشان از سر احساس و عصبانیت بی‌منطق بیان کرده‌اند، باید گفت؛ الحمدلله در جمهوری اسلامی ایران دستگاه‌های امنیتی و قضایی کشور کاملاً بیدارند و تا به اینجا به درستی به موضوع ورود و فساد را کشف کرده‌اند. ضمن تقدیر و تجلیل از تلاش‌های صورت گرفته دستگاه‌های محترم قضایی و امنیتی، امیدوارم روند رسیدگی به این پرونده و پرونده‌های احتمالی دیگر با سرعت انجام پذیرفته تا ان‌شاءالله با برخورد عبرت آمیز و سخت با عوامل فساد در فوتبال، در آینده نزدیک شاهد فوتبال پاک در عرصه ورزش کشور باشیم.

مدیرعامل پیکان گفت: بسیار شایسته است کمیته اخلاق و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نیز در این زمینه ورود جدی داشته باشند و از فدراسیون فوتبال هم درخواست می‌کنم به جهت اعتماد جامعه بزرگ ورزش و مردم فوتبال دوست کشورمان، تا تعیین تکلیف نهایی پرونده‌های مفتوحه، لیگ برتر را شروع نکنند.

مددی یادآور شد: بی‌تردید عدم برخورد متناسب با پدیده زشت فساد و خدای ناکرده عادی نگاری آن، نتیجه‌ای جز یاس و ناامیدی مردم را در پی نخواهد داشت، در صورتی که ورزش با روح جوانمردی و اخلاق و منش پهلوانی گره خورده است.

 

نظر شما