شناسهٔ خبر: 67605967 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

لحظه به لحظه با 278 مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری/ محکومیت حمله مرگبار به یک مدرسه در خان یونس

صاحب‌خبر -
لحظه به لحظه با 278 مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری/ محکومیت حمله مرگبار به یک مدرسه در خان یونس
خبرگزاری آریا - حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری در حالی امروز (چهارشنبه) وارد دویست و هفتاد و هشتمین روز خود شده است که این رژبم روز گذشته با حمله به مدرسه محل اسکان آوارگان در خان یونس و کشتار غیر نظامیان جنایت جنگی دیگری را مرتکب شد، این جنایت واکنش اتحادیه اروپا نیز برانگیخت.

بنابر این گزارش، جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد امروز (چهارشنبه) قتل عام غیرنظامیان از سوی رژیم صهیونیستی در خان یونس را محکوم کرد و گفت: تا چه زمانی قرار است غیرنظامیان بی‌گناه داغ این مناقشه را تحمل کنند؟
بورل در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ارتش اسرائیل به خانواده‌هایی که در یک مدرسه در خان یونس پناه گرفته بودند، حمله کرد و طبق گزارش‌ها، ده‌ها نفر کشته شده‌اند. تا چه زمانی قرار است غیرنظامیان بی‌گناه داغ این مناقشه را تحمل کنند؟ ما هر گونه نقض قوانین بین‌المللی را محکوم کرده و افراد مسئول، باید پاسخگو شوند.
وی افزود: لازم است که فورا یک آتش‌بس حاصل شود تا غیرنظامیان گرفتار فرصت تنفس داشته باشند، همه گروگان‌ها آزاد شوند و کمک‌های ضروری بشردوستانه تحویل شود.
بنابر این گزارش،‌ رژیم صهیونیستی دیروز (سه‌شنبه) با حمله به مدرسه العوده در شهرک عبسان در شرق خان یونس در جنوب باریکه غزه که آوارگان فلسطینی اسکان داده شده بودند، جنایتی دیگر را رقم زد و خبرها حاکیست که در جریان این حمله تاکنون 29 تن به شهادت رسیدند.
مدرسه لحظه بمباران آوارگان فلسطینی در مدارس العوده در شهرک عبسان بزرگ در خان یونس
حماس: جنایت مدرسه العوده ادامه نسل کشی و جنایت دولت صهیونیستی است
در همین حال جنبش مقاومت اسلامی «حماس» جنایت روز سه شنبه رژیم صهیونیسی در بمباران مدرسه العوده در خان یونس را ادامه نسل کشی و جنایت های دولت تروریستی صهیونیستی علیه ملت فلسطین دانست و خواستار برگزاری راهپیمایی های خشم در سراسر جهان در محکومیت این جنایت ها و لزوم توقف آنها شد.
براساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه که دیروز (سه‌شنبه) منتشر شد، تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر 2023 (15 مهر 1402) تاکنون به 38 هزار و 243 نفر و تعداد مجروحان به 88 هزار و33 نفر رسیده است.
گزارش لحظه به لحظه العالم از 278 مین روز حملات به غزه و کرانه باختری:
07:18 | ارتش اشغالگر صهیونیست به کشته شدن یک سرباز از واحد ماجلان در درگیری ها در مرکز باریکه غزه اعتراف کرد

نظر شما