شناسهٔ خبر: 67605639 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

تجربیات نو برای مشتریان تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید با ۵ سفر دو نفره به دوبی

برنده‌های کمپین ۵ سفر دو نفره به دوبی برای مشتریان تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید مشخص شدند که آغازگر فصل جدیدی از سبک زندگی و تجربیات جدید برای مصرف کنندگان در صنعت خودرو کشورمان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، همراه با عرضه محصولات و خودروهای جدید از سوی برند فونیکس NEV، این برند در تدارک گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش مطلوب در نقاط مختلف کشورمان برای برخورداری تمامی مصرف کنندگان از این تکنولوژی پیشرفته و پایدار برای ارتباط بهتر با محیط زیست است.

در حالی که به عرضه خودروهای نو انرژی تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید و اف ایکس برقی نزدیک می‌شویم، علاقه‌مندان بیشتری به خانواده فونیکس NEV ملحق و اشتیاق خود برای تجربه رانندگی با خودروهای پایدار، نوآورانه و پیشرفته تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید را نشان‌ داده‌اند.

نه تنها عرضه محصولات پاک و مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا جزو اهداف برند فونیکس NEV است، طی ماه‌های گذشته و در رویدادهای گوناگونی ضمن برقراری ارتباطی گرم و صمیمی با مصرف کنندگان، سعی بر خلق تجربه‌ای متفاوت از تعامل با مشتری انجام گرفته است که زمینه ساز سبک زندگی ماجراجویانه، سازگار با محیط زیست و سالم برای مصرف کنندگان خواهد بود.

بخشی از فعالیت‌های فونیکس NEV به خلق تجربیات جدید برای کاربرانی است که از ابتدای ظهور این برند اعتماد مداوم خود را نشان داده و جزو اولین مالکان تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید شدند. در همین راستا فونیکس NEV به پاس قدردانی از این دارایی ارزشمند، کمپین زمستانه‌ای را شامل اهدای ۵ سفر دو نفره به دوبی و ۲۰ دستگاه آیپد برگزار نمود که برندگان این کمپین در دو مرحله مشخص شدند.

با توجه به استقبال علاقه‌مندان از تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید و طی فرآیند نام نویسی، تکمیل وجه و تخصیص خودروها به مشتریان گرامی، قرعه کشی بخش جذاب کمپین زمستانه شامل ۵ سفر دو نفره به دوبی انجام و اسامی مشتریان مشخص شد.

این سفر هیجان انگیز به زودی و در زمان مساعد برای ۵ تن از مالکان تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید و یک نفر از همراهان آنها انجام خواهد شد که برنامه‌های متنوعی در این رویداد به منظور تماس با سبک زندگی جدید صورت خواهد گرفت.

برند فونیکس NEV به عنوان برندی پیشتاز در عصر جدید رانندگی، پایه‌گذار فصل جدیدی از ارتباط متقابل میان تولید کننده و مصرف کننده است که در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان خود، ضمن ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه ضمانت ۷ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتری برای خودرو و باتری لیتیومی، با اهدای هدایایی نفیس، لحظات شاد و ارزشمندی را در اذهان اعضای خانواده این برند ثبت می‌نماید.

نظر شما