شناسهٔ خبر: 67605616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان خبر داد:

توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش 40 میلیارد ریالی در گلستان

صاحب‌خبر -
توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش 40 میلیارد ریالی در گلستان

خبرگزاری آریا- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش 40 میلیارد ریال در استان خبر داد و افزود: این بسته‌ها بین خانواده‌ها و افراد شناسایی شده کم برخوردار توزیع شده است.

 

 قاسم غریب‌آبادی صبح امروز «چهارشنبه 20 تیرماه» در جمع خبرنگاران با اشاره تلاش هلال‌احمر در جهت ارتقای وضعیت معیشت و سلامت خانواده‌های کم برخوردار در استان گلستان، اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال 1403 به همت خیرین و نیکوکاران قریب 5 هزار بسته معیشتی به ارزش 40 میلیارد ریال بین به خانواده‌ها و افراد شناسایی شده اهدا شد.

وی با اشاره به خدمات سلامت محور هلال‌احمر در مناطق دور افتاده استان، افزود: از ابتدای سال جاری 620 نفر از مردم روستا‌ها از خدمات بهداشتی و درمانی کاروان سلامت و نذر خدمت پزشکان و پیراپزشکان داوطلب استان بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان، تعدادی از خدمات بانک‌امانات تجهیزات پزشکی در استان را نام برد و ادامه داد: این مراکز اقلامی از قبیل ویلچر، دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن، تخت بستری بیمار، تشک مواج، ساکشن، عصا و واکر به 190 بیمار مراجعه‌کننده که توانایی خرید این اقلام را ندارند ‌امانت داده شد.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی اهدای خونِ آگاهانه و مسئولانه در حمایت ماندگار از بیماران، تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال 250 هزار سی سی خون توسط 552 داوطلب اهدای خون به بیماران اهدا شده است.

غریب‌آبادی با تأکید به اجرای پویش مرهم زائر در گلستان، افزود: با هدف تأمین بخشی از نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی و دیگر طرح‌های سلامت محور و بشردوستانه 473 قلم دارو در قالب پویش مرهم زائر جمع‌آوری شد.

انتهای پیام

نظر شما