شناسهٔ خبر: 67603052 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

خودروی بد شانس بازار ایران فیس لیفت شد + عکس

کیا سول، خودرویی که اغلب نادیده گرفته می شود، با یک نسخه ویژه و کاملاً جدید وارد سال ۲۰۲۵ می شود. تغییرات این نسخه بیشتر مرتبط با ظاهر و امکانات آن است. نسل اول این خودرو نیز در بازار ایران حضور داشت که با استقبال بسیار ضعیفی مواجه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، امیرمسعود عابدین_نسخه ویژه کیا سول ۲۰۲۵ با بدنه دو رنگ و رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی منحصر به فرد به بازار عرضه می‌شود؛ بنابراین چیز زیادی برای هیجان زده شدن وجود ندارد. ارتقاء در نظر گرفته شده به داخل هم سرایت می‌کند؛ سیستم صوتی ممتاز هارمن کاردن و صندلی های چرمی پارچه ای در این نسخه وجود دارند.

خودروی بد شانس بازار ایران فیس لیفت شد /عکس

به نظر نمی رسد تغییر دیگری وجود داشته باشد، اما با این حال قیمت ها ۱۰۰ دلار افزایش یافته است. در نتیجه قیمت سول ۲۰۲۵از ۲۰۲۹۰ دلار (معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) شروع می شود که نسبت به قیمت پایه ۲۰۱۹۰ دلاری سال گذشته، افزایش اندکی دارد.

خودروی بد شانس بازار ایران فیس لیفت شد /عکس

از نظر امکانات، تریم ابتدایی LX بسیار ضعیف است، چرا که دارای رینگ‌های فولادی ۱۶ اینچی، سیستم نورپردازی معمولی، فرمان پلی‌اورتان و آفتاب‌گیرهایی است که فاقد روشنایی هستند. با این حال، خریداران می توانند سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطلاعات سرگرمی ۸ اینچی را سفارش دهند.

خودروی بد شانس بازار ایران فیس لیفت شد /عکس

کیا سول با وجود اقتصادی بودن، با مجموعه ای از سیستم های کمک راننده از جمله پیشگیری از برخورد از جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار خروج از خط عرضه می شود. صرف نظر از اینکه کدام تریم را انتخاب می‌کنید، همه سول‌ها از یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر بهره می برند که ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۱۷۹ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور به یک گیربکس متغیر هوشمند متصل است که نیرو را منحصراً به چرخ های جلو می فرستد.

خودروی بد شانس بازار ایران فیس لیفت شد /عکس

نظر شما